Kolik & zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun havde begyndende kolik da hun var lille. Zoneterapi tog det i opløbet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Barbamama

Mht ondt i maven og ligge på maven så kunne min pige bedst lide at ligge på maven når hun havde rigtig ondt. Så strøg jeg hende over ryggen i cirkelbevægelser imens (hun skreg det første stykke tid) og så faldt hun helt til ro og faldt i søvn ( de må jo gerne sove på maven så længe man er vågen og holder øje med dem) Hun har fået mange gode mavelure

Anmeld

3. oktober 2009

DortheSimonsen

michella80 skriver:

Mht ondt i maven og ligge på maven så kunne min pige bedst lide at ligge på maven når hun havde rigtig ondt. Så strøg jeg hende over ryggen i cirkelbevægelser imens (hun skreg det første stykke tid) og så faldt hun helt til ro og faldt i søvn ( de må jo gerne sove på maven så længe man er vågen og holder øje med dem) Hun har fået mange gode mavelure

Jeg plejer tit når han har ondt i maven, at ligger ham på maven på min arm.
Så kan jeg gå rundt sådan i laaaang tid.
Men det "støtter" vel egentlig også meget godt for maven

Anmeld

3. oktober 2009

Barbamama

DortheSimonsen skriver:

Jeg plejer tit når han har ondt i maven, at ligger ham på maven på min arm.
Så kan jeg gå rundt sådan i laaaang tid.
Men det "støtter" vel egentlig også meget godt for maven

ja det har Carla også nydt godt af og gør det stadig når maven driller. Hun falder fuldstændig til ro

Anmeld

5. oktober 2009

DortheSimonsen

Zafir skriver:

Idun havde begyndende kolik da hun var lille. Zoneterapi tog det i opløbet

Nu har jeg været afsted med ham igen i dag.
De sidste to dage har der slet ikke været noget med ham.
Krydser godt nok fingre for ham!!

Anmeld

6. oktober 2009

4xGreve

vi har ikke selv prøvet zoneterpi men ved os hjalp det bla. at svøbe hende godt og stramt og vi fik det behandlet via læserterpi....

til jer...

Anmeld

6. oktober 2009

memuffin

Liam havde også kolik og vi fik at vide af vores sundhedsplejeske at hvis jeg udelukkede alle mælkeprodukter i kosten (jeg ammede) ville han få det bedre,. Da jeg havde gjordt det i 3 dage gik koliken næsten væk

Det er bare sindssygt hårrdt at have et kolikbarn så stort herfra

Anmeld

6. oktober 2009

Vingummien

Vores dreng havde det i en måned, så lavede jeg faktisk selv zoneterapi på ham og efter 2 dage var der intet med hans mave osv mere. Du kan google punkterne

Anmeld

6. oktober 2009

DortheSimonsen

WiitrioeN skriver:

vi har ikke selv prøvet zoneterpi men ved os hjalp det bla. at svøbe hende godt og stramt og vi fik det behandlet via læserterpi....

til jer...

altså, laserterapi?
Eller hvad?

Nu har vi haft to rolige dage - men prøver ikke at have for store forhåbninger endnu.

Anmeld

6. oktober 2009

DortheSimonsen

memuffin skriver:

Liam havde også kolik og vi fik at vide af vores sundhedsplejeske at hvis jeg udelukkede alle mælkeprodukter i kosten (jeg ammede) ville han få det bedre,. Da jeg havde gjordt det i 3 dage gik koliken næsten væk

Det er bare sindssygt hårrdt at have et kolikbarn så stort herfra

Okay - utroligt.
Jeg ammer ikke mere.

Men nu må vi se - krydser fingre. For ja, det er virkelig hårdt. Og ufattelig hårdt, når jeg er alene med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.