Akut hjælp-skilt ingen penge til husleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
23 svar
26 synes godt om
28. august 2016

Anonym trådstarter

Forvirret overskrift måske .. Er nyskilt, bor på krisecenter med vores børn, lejeboligen som er fælles, er tilfaldet mig, men min ex vil ikke flytte sin adresse. Jeg ved han ikke har tænkt sig og betale husleje til d. 1. Jeg kan ikke søge støtte da han stadig "bor på adressen" og har ikke penge til selv at betale den hele ... Hvad fanden gør jeg???? Han er på kontanthjælp og har overvejet om man kunne få kommunen til og holde nogen af hans penge tilbage så der var til hans del af huslejen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Forvirret overskrift måske .. Er nyskilt, bor på krisecenter med vores børn, lejeboligen som er fælles, er tilfaldet mig, men min ex vil ikke flytte sin adresse. Jeg ved han ikke har tænkt sig og betale husleje til d. 1. Jeg kan ikke søge støtte da han stadig "bor på adressen" og har ikke penge til selv at betale den hele ... Hvad fanden gør jeg???? Han er på kontanthjælp og har overvejet om man kunne få kommunen til og holde nogen af hans penge tilbage så der var til hans del af huslejen? 

Når lejligheden er tilfaldet dig, er han så blevet fjernet fra lejekontrakten?

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Når lejligheden er tilfaldet dig, er han så blevet fjernet fra lejekontrakten?

Ikke ifølge domea, men borgerservice sagde at det også er ligegyldigt for hans adresse er en anden ting og den kan kun han selv flytte medmindre man starter en "sag" som alligevel vil strække sig langt fra d. 1. Hvilket vil sige det ikke løser her og nu problemet med huslejen  

Anmeld Citér

28. august 2016

Patriark

Anonym skriver:

Hvor længe har du boet på krisecenter?! Og hvem betaler for dette?!

Anmeld Citér

28. august 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Ikke ifølge domea, men borgerservice sagde at det også er ligegyldigt for hans adresse er en anden ting og den kan kun han selv flytte medmindre man starter en "sag" som alligevel vil strække sig langt fra d. 1. Hvilket vil sige det ikke løser her og nu problemet med huslejen  

Du skal starte sagen alligevel!

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Hvor længe har du boet på krisecenter?! Og hvem betaler for dette?!

Har været her siden mandag

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du skal starte sagen alligevel!

Det jeg klar over, men jeg skal ikke tilbage til boligen

Anmeld Citér

28. august 2016

Muffinmus

Politiet kan fjerne din mand fysisk fra adressen men det er virkeligt noget bøvl med at han står der. Men få endelig startet en sag...

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

Viwisa skriver:

Politiet kan fjerne din mand fysisk fra adressen men det er virkeligt noget bøvl med at han står der. Men få endelig startet en sag...

Nej der kan de ikke når han bor der medmindre vi er der og de er bange for han vil slå os ihjel, og det er de ikke. Han blev bortvist derfra dagen før vi tog på krisecenter, men det var kun for natten han blev bortvist. Fordi det netop er så svært når han bor der 

Anmeld Citér

28. august 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Det jeg klar over, men jeg skal ikke tilbage til boligen

Hvis du ikke skal tilbage til boligen, opsiger du bare lejemålet så hurtigt som muligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.