Kay skriver:
De fleste folk har en mening omkring det med alder og børn... men i bund og grund er det 100% jeres eget valg
Personligt har jeg valgt at få børn mens jeg er i 20'erne vi har to den sidste fik jeg da jeg var 27 og vi har ikke planer om flere så jeg kommer ikke selv til at stå om 10 år hvor jeg er 39 og skulle havde 1 mere... det vil jeg også syntes vil Være at blive slået hjem i ludo når man nu lige er færdig med bleer og natte roderi... men jeg syntes det er fint nok hvis andre har de lyster 
Ærligt, det har heller aldrig været mit ønske at få børn så sent.. Men da jeg var i 20èrne, varjeg sammen med en fyr i rigtig mange år, ham jeg troede jeg skulle dele resten af mit liv med.. Her prøvede vi i mange år at lave en lille, men intet skete, og vi fik beskeden om, at vi lige så godt ku droppe det 
Jeg mødte så senere en ny fyr, og ja, nu har jeg så 2 skønne unger 
Er mere end lykkelig for at jeg har fået dem, for havde opgivet drømmen om børn. Men ja, de er så kommet 10 år senere end jeg drømte om..
Derfor jeg overvejer meget, om 39 år virkelig er for sent, eller om det er okay at prøve at lave drømme barn nr 3 
Anmeld
Citér