Anonym skriver:
Altså jeg bookede et møde over nettet, og fik en mail tilbage hvor der stod at de ikke lavede budgetkonto mere, kun betalingskonto og sådan en har vi allerede.
Vi snakkede med dem for nogle år tilbage, der sagde de godt at det kostede omkring 500kr om året at de lavede den, men at det var det samme som en betalingskonto.
Forskellen for os er bare at vi ikke er så fantastisk gode til at lade penge stå, aå vi får aldrig en opsparing og aldrig et ordentligt overblik over hvad vi har. Der tror jeg bare det kunne hjælpe med en budgetkonto som banken administrerer 
Jeg tror ikke, at der er noget længere, der hedder "budgetkonto som banken administrerer".
Vi har Nykredit, de hjalp med at få oprettet budgetkontoen og gav os et regneark og hjælp til udregninger samt hjælp til at oprette PBS'er, og de hjælper også gladeligt, hvis vi ringer og spørger om noget, men vi skal selv stå for vedligehold og rettelser og kan i princippet flytte penge, som det passer os (men det gør vi ikke!).
Vi bliver behandlet supergodt og alt kan lade sig gøre, men jeg ved ikke, om det er gældende for alle kunder (vi er VIP-kunder, lyder fint, det er det nu ikke).
Anmeld
Citér