Laver jeres banker budget konto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2016

Anonym trådstarter

Vi har pt en betalingskonto, som vi selv administrerer, men ville gerne have en reel budgetkonto som vi ikke kan komme til at pille ved  

vil så bestille et møde med banken, men får at vide at de ikke laver budgetkontoer mere, kun betalingskonto. 

Er det sådan i alle banker? Vi har Nordea. Og overvejer faktisk at skifte bank for at få en rigtig budgetkonto. Vi har ingen lån eller andet i banken så der er ikke noget rigtig der holder os i en bestemt bank

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Vi har pt en betalingskonto, som vi selv administrerer, men ville gerne have en reel budgetkonto som vi ikke kan komme til at pille ved  

vil så bestille et møde med banken, men får at vide at de ikke laver budgetkontoer mere, kun betalingskonto. 

Er det sådan i alle banker? Vi har Nordea. Og overvejer faktisk at skifte bank for at få en rigtig budgetkonto. Vi har ingen lån eller andet i banken så der er ikke noget rigtig der holder os i en bestemt bank

Har faktisk kun hørt dårligt om Nordea.

vi har sparekassen Djursland. Og i den lønkonto og budget

Anmeld Citér

27. august 2016

MomInTheMaking

Vi har Salling bank og en budgetkonto, det lyder mærkeligt at de ikke laver sådan nogen mere. Med mindre selvfølgelig at deres betalingskonto er tilsvarende og kan gøre det samme?

Anmeld Citér

27. august 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har bank nordik og budgetkonto. 

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym

Nordea laver stadig, i betaler Ca 500 kr hvert halve år, men skal alligevel lave alt selv.... En budget kan i skam nemt selv ændre... Betalings konto er gratis, dog ses posterne ikke på samme måde som en alm budget, men ligger på net bank ellers får i udleveret et stykke papir....

De laver stadig men tager en del for jeres eget arbejde....

Jeg og minfanilie har været i Nordea allerede inden de skiftede navn.... Vi har skulle skiftet alle sammen.... Her kostede deres vejledning et hus mm... Har du penge sikker de røv, skal i have hjælp eller er alm kunde kan i glemme alt om service eller så meget som et smil 

Anmeld Citér

27. august 2016

Troldemommi

Vi har Danske bank, her måtte vi også selv lave vores budget. 

Anmeld Citér

27. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har nordfyns bank og vi har osse en bugtet konto det er meget nemmere at have et fælles sted hvor regningerne bliver betalt fra 

Anmeld Citér

27. august 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har jyske bank, som faktisk også er bedst i test på 2. År. Det ikke ment som en decideret reklame, men alligevel lidt, for vi super glade for dem. Jeg har haft dem siden jeg blev født og ville ikke engang overveje at skifte bank.

De lavede til at starte med (da jeg flyttede hjemmefra og manden min flyttede til jyske bank, så vi kunne få en fælles økonomi) en budget konto, hvor vi fik hjælp til at få overblik over vores månedlige udgifter og en Forbrugskonto, hvor de penge vi har fast hver måned til os selv kommer over. 

Vi kan altid ringe eller skrive til vores rådgiver og få hjælp og vejledning i forbindelse med vores økonomiske sager og de er søde til at forklare det så vi selv kan bruge det. 

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym trådstarter

LonglivetheQueen skriver:

Vi har Salling bank og en budgetkonto, det lyder mærkeligt at de ikke laver sådan nogen mere. Med mindre selvfølgelig at deres betalingskonto er tilsvarende og kan gøre det samme?

Betalingskontoen fungerer som en budgetkonto, vi overfører et fast beløb til den og derfra bliver regningerne trukket. Men vi kan selv administrere det.

jeg føler bare jeg ville få et større overblik over økonomien hvis det vare kørte. Og at vi kunne få overført et fast beløb til vores madkonto hver uge f.eks. For det andet går galt, vi får brugt alt for mange penge for hurtigt, og får ikke sparet op

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Vi har jyske bank, som faktisk også er bedst i test på 2. År. Det ikke ment som en decideret reklame, men alligevel lidt, for vi super glade for dem. Jeg har haft dem siden jeg blev født og ville ikke engang overveje at skifte bank.

De lavede til at starte med (da jeg flyttede hjemmefra og manden min flyttede til jyske bank, så vi kunne få en fælles økonomi) en budget konto, hvor vi fik hjælp til at få overblik over vores månedlige udgifter og en Forbrugskonto, hvor de penge vi har fast hver måned til os selv kommer over. 

Vi kan altid ringe eller skrive til vores rådgiver og få hjælp og vejledning i forbindelse med vores økonomiske sager og de er søde til at forklare det så vi selv kan bruge det. 

Det er nemlig det jeg gerne vil have. For det første et overblik, men også at det bare kører så vi får "lommepenge" på vores konto, madpenge en gang om ugen/hver 14 dag på madkontoen, osv. 

Må indse at vi har for lidt rygrad til at have penge stående på en konto vi kan se og hæve fra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.