Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2016

Nikoline123

Paulinerubio skriver:

Den var præcis lige så tydelig igår jeg var ikke i tvivl . Grunden til den ikke var idag var måske fordi jeg testede på et andet tidspunkt ... De kan vel i teorien også godt kun være positive en dag anyway selvom det ikke er lækkert at tale om synes jeg også godt Man kan se der er ægløsning 

Der står også i testpapir at streg 2 kan være lilla for positiv ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

Nikoline123

FrkC skriver:

Jeg synes den liiiiiige mangler en lille my for at være positiv :) Men jeg ville alligevel hoppe på manden og så evt teste et par gange dagligt de næste par dage :)

Pøj pøj :) 

Men mon man kan have ægl bare en dag

Anmeld Citér

29. august 2016

FrkC

Paulinerubio skriver:

Det var vist ikke helt det jeg skrev  Men; ægget har faktisk kun en levetid på op til 48 timer nu du spørger  Man kan være heldig at blive gravid hvis man har samleje nogle dage op til eller et døgns tid eller 2 efter æl ..  Jeg skrev  såmænd bare at jeg ikke synes den så positiv ud, men at jeg - hvis jeg var dig - alligevel ville hoppe i kanen .. Derned ment at den er meget tæt på at blive positiv eller at den havde været positiv en time eller 2 forinden ...

Anmeld Citér

29. august 2016

Rockertand

Paulinerubio skriver:

Selve ægløsningen foregår ret hurtigt, hvorefter ægget er befrugtningsdygtigt i ca 12 timer, derfor er det optimalt med tilførsel af friske sædceller både op til ægløsning og ved ægløsning.

Ægløsningsteste måler ikke ægløsningen, de måler indholdet af LH-hormonet, som er det hormon, der er med til at udløse ægget, hvis hormonindholdet er tilstrækkeligt højt, er der mulighed for ægløsning, men der er ingen garanti for, at der faktisk løsnes et æg, man kan sagtens teste positiv uden ægløsning (som PCOS'ere kan opleve).

Anmeld Citér

29. august 2016

Nikoline123

Rockertand skriver:

Selve ægløsningen foregår ret hurtigt, hvorefter ægget er befrugtningsdygtigt i ca 12 timer, derfor er det optimalt med tilførsel af friske sædceller både op til ægløsning og ved ægløsning.

Ægløsningsteste måler ikke ægløsningen, de måler indholdet af LH-hormonet, som er det hormon, der er med til at udløse ægget, hvis hormonindholdet er tilstrækkeligt højt, er der mulighed for ægløsning, men der er ingen garanti for, at der faktisk løsnes et æg, man kan sagtens teste positiv uden ægløsning (som PCOS'ere kan opleve).

Tak for jeres svar mm nå men jeg troede positiv betød ægløsning ... Mm kan jeg så regne med at jeg har haft det på et eller andet tidspunkt omkring d 26... For det er den eneste dag der har vist ret positiv ��

Anmeld Citér

29. august 2016

Rockertand

Paulinerubio skriver:

Tak for jeres svar mm nå men jeg troede positiv betød ægløsning ... Mm kan jeg så regne med at jeg har haft det på et eller andet tidspunkt omkring d 26... For det er den eneste dag der har vist ret positiv ��

Hvis der sker ægløsning, er det mest sandsynligt 24-36 timer efter positiv test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.