Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er 2. Streger lig med ægløsning se billede tak mvh
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville mene at den er positiv, ja
Natteravnen skriver: Jeg ville mene at den er positiv, ja
Tak har taget ret mange nu nemlig
Paulinerubio skriver: Tak har taget ret mange nu nemlig
Selvfølgelig! Der er ikke noget værre end at lave et opslag også er der ikke en eneste der svare Det har jeg selv lige prøvet efter en spontan abort
Haha, kender alt til at tage mega mange teste Men jeg synes i hvert fald at den ser positiv ud
Jeg synes den liiiiiige mangler en lille my for at være positiv :) Men jeg ville alligevel hoppe på manden og så evt teste et par gange dagligt de næste par dage :)
Pøj pøj :)
Natteravnen skriver: Selvfølgelig! Der er ikke noget værre end at lave et opslag også er der ikke en eneste der svare Det har jeg selv lige prøvet efter en spontan abort Haha, kender alt til at tage mega mange teste Men jeg synes i hvert fald at den ser positiv ud
Kan test være positiv kun en dag
Jeg synes heller ikke teststregen er 100% lige så kraftig som kontrolstregen, men det er nok kun et spørgsmål om et par timer før den er det, så ville også tolke den som positiv og hoppe på manden.
Paulinerubio skriver: Kan test være positiv kun en dag
ja
EBK skriver: Jeg synes heller ikke teststregen er 100% lige så kraftig som kontrolstregen, men det er nok kun et spørgsmål om et par timer før den er det, så ville også tolke den som positiv og hoppe på manden.
Jeg vil faktisk give dig ret
Jeg troede faktisk at test stregen var kontrol stregen og omvendt fordi mine test er omvendt ift. billedet
Natteravnen skriver: Jeg vil faktisk give dig ret Jeg troede faktisk at test stregen var kontrol stregen og omvendt fordi mine test er omvendt ift. billedet
Den var præcis lige så tydelig igår jeg var ikke i tvivl . Grunden til den ikke var idag var måske fordi jeg testede på et andet tidspunkt ... De kan vel i teorien også godt kun være positive en dag anyway selvom det ikke er lækkert at tale om synes jeg også godt Man kan se der er ægløsning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128