Miamaja skriver:
Ja, nogle babyer klare det sikkert fint med masser af stimulering. jeg har bare faaet at vide af min bornelaege og laest mig til i fagboger at man generelt ikke skal stimulere sin baby for meget og at de faar masser af stimulering bare ved at ligge i ro, uden at man fortager sig noget som helst med dem, andet end at ligge ved dem.
jeg fik ogsaa at vide at ro og ingenting er ogsaa stimulering og noget babyer har meget brug for
hm.. De har godt af at blive stimuleret, bare ikke i overflåd.
Frederic har sovet de fleste mødregruppe møder væk, men skidt.... Og her har jeg både læst og fået at vide fra børnelæger, fys og egen læge, at det kun er godt, at de bliver stimuleret.
Og skade har han ikke taget, og her leger han stadig selv flere gange om dagen, både i stuen og på hans værelse.
Men ja folk siger stadig vi ikke ved hvordan det er at få barn, da han sov igennem om natten inden vi tog hjem fra syghus og sover nu stadig 12 - 13 timer hver nat, han siger intet ved tænder og er altid en charme bandit. Selv under hans indlæggelser har han været smilende og glad, og charmet sig ind på læger og sygeplejesker.
Men måske den næste vi får bliver lige modsat...
Men ja der var da nogle for tidlig fødte, der måtte hoppe fra pga det var for meget...
For nogle børn er en tur i netto nok stimulans og andre kan klare mere.
Anmeld