test. svær at tro på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2016

Soonmom

loop skriver:

Hvorfor er det et dårligt indlæg? Trådstarter spørger om vi vil hjælpe med at aflæse, og jeg svare, at den er negativ.

Hun skriver at hun er i tvivl om hvordan testen skal aflæses, derfor sætter jeg et link ind, der helt tydeligt beskriver, hvordan man aflæser uden at komme i tvivl. 

Det kan da kun være en hjælp for trådstarter.

Har du læst linket? Der er ikke noget måske mht en test, den er enten positiv, negativ eller ugyldig.

Men hvis den enten er positiv,  negativ eller ugyldig som du selv siger,  så er ts's jo positiv,  i det mindste indtil videre. 

- jeg synes bare dit indlæg og link var rimlig nedladende ikke andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

loop

Soonmom skriver:

Men hvis den enten er positiv,  negativ eller ugyldig som du selv siger,  så er ts's jo positiv,  i det mindste indtil videre. 

- jeg synes bare dit indlæg og link var rimlig nedladende ikke andet 

Der er kun 1 streg på testen, derfor svarer jeg(og flere andre), at den er negativ.

Først skriver du, at jeg giver et dårligt svar, nu mener du det er nedladende, du må beslutte dig

Trådstarter er langt fra den første herinde, der uploader et billede af en test med kun en streg, og tvivler på hvordan den skal aflæses. Derfor synes jeg mit link er relevant. 

Nu vil jeg ikke forstyrre trådsstarters tråd mere. Jeg har skrevet hvad jeg mener og trådstarter har skrevet at hun vil teste igen om nogle dage.

Til ts, jeg håber du får en positiv test næste gang du tester

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.