test. svær at tro på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. august 2016

Anonym trådstarter

Her til morges tog jeg en hcg test. Og for at være helt ærlig så fik jeg en yderst svag streg, jeg kan ikke rigtig fange den på kameraet, men jeg er 100 på jeg skal have testet igen om en uge 

Hvad siger i? Vil i være mine ekstra øjne, og også kigge godt efter nr. 2 streg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Soonmom

Jeg kan godt se den,  hvis jeg sidder og nedstirre din test,  var ellers ved at skrive negativ. 

Mine første test så også sådan ud (og jeg er 14+5 i dag) 

Anmeld Citér

25. august 2016

Christabelle

Ser desværre kun én streg

Anmeld Citér

25. august 2016

sommerfuglen82

Jeg kan godt ane 2 streger Den er ikke så tydelig, men den er der 

Anmeld Citér

25. august 2016

loop

Anonym skriver:

Her til morges tog jeg en hcg test. Og for at være helt ærlig så fik jeg en yderst svag streg, jeg kan ikke rigtig fange den på kameraet, men jeg er 100 på jeg skal have testet igen om en uge 

Hvad siger i? Vil i være mine ekstra øjne, og også kigge godt efter nr. 2 streg 

Den er negativ.

Jeg indsætter lige et link, der viser hvordan man aflæser graviditetstest uden misforståelser om, hvorvidt den er positiv eller negativ:

http://www.babyornot.dk/strip-graviditetstest?gclid=CKnGzZeA3M4CFUezcgoddWoB9g

Anmeld Citér

25. august 2016

Soonmom

loop skriver:

Den er negativ.

Jeg indsætter lige et link, der viser hvordan man aflæser graviditetstest uden misforståelser om, hvorvidt den er positiv eller negativ:

http://www.babyornot.dk/strip-graviditetstest?gclid=CKnGzZeA3M4CFUezcgoddWoB9g

Det er et pænt dårligt indlæg. 

Den kan sagtens være positiv,  dog skal ts self.  Teste igen da hun ikke kan gå ud fra den. 

Men mine test startede også sådan og den var god nok.  Hvis du får lidt frem har du hcg i dig,  spørgsmålet er så om det er rester af en bio eller om det er start på en graviditet,  derfor er man nødt til at se om der sker en udvikling eller om det går i sig selv igen.  Så ts ved ikke om hun er købt eller solgt  men faktum er at hun har hcg i kroppen (over normal niveau) 

Anmeld Citér

25. august 2016

Liv_86

Synes godt jeg kan se en streg. Mine så også sådan ud 3+1 ca og jeg er 16+5 i dag med to drenge. 

Det var til at starte med nærmest kun mug der kunne se den  

Håber testen udvikler sig

Anmeld Citér

25. august 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Den kan sagtens være positiv,  dog skal ts self.  Teste igen da hun ikke kan gå ud fra den. 

Men mine test startede også sådan og den var god nok.  Hvis du får lidt frem har du hcg i dig,  spørgsmålet er så om det er rester af en bio eller om det er start på en graviditet,  derfor er man nødt til at se om der sker en udvikling eller om det går i sig selv igen.  Så ts ved ikke om hun er købt eller solgt  men faktum er at hun har hcg i kroppen (over normal niveau) 

Jeg tester nok bare igen om en uge så er der helt klart noget at fotografere hvis den er der 

Det kan næsten ikke være en bio jeg testede for lige godt 1 1/2 uge siden, og intet var der at se. Og jeg har ikke haft menstruation siden den 22 juni, men jeg er så også den heldige vinder af en utrolig uregelmæssig menstruation. 

Anmeld Citér

25. august 2016

loop

Soonmom skriver:

Hvorfor er det et dårligt indlæg? Trådstarter spørger om vi vil hjælpe med at aflæse, og jeg svare, at den er negativ.

Hun skriver at hun er i tvivl om hvordan testen skal aflæses, derfor sætter jeg et link ind, der helt tydeligt beskriver, hvordan man aflæser uden at komme i tvivl. 

Det kan da kun være en hjælp for trådstarter.

Har du læst linket? Der er ikke noget måske mht en test, den er enten positiv, negativ eller ugyldig.

Anmeld Citér

25. august 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Synes godt jeg kan se en streg. Mine så også sådan ud 3+1 ca og jeg er 16+5 i dag med to drenge. 

Det var til at starte med nærmest kun mug der kunne se den  

Håber testen udvikler sig

Iih hvor dejligt. Tillykke med dem! Jeg håber sådan jeg også får tvilinger en dag  

Ang. Test så synes jeg også at jeg plejer at se syner, og min kæreste kan ikke rigtig se de der farve forskelle, ikke medmindre de virkelig skiller sig ud. 

Men Tusind tak for dit svar. Det gav mig lidt mod selvom jeg ikke tør håbe på noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.