Kærst tænker på ekss

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
12 svar
40 synes godt om
24. august 2016

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg har fundet min en skøn kæreste. Og synes at vi har det ok godt sammen.
Men har det bare ikke særlig fedt med at han har fornylig  været inde og gemme et billed af ham selv og ekskæreste ( som er afdød) 
Jeg kan fornæmme at han tænker en del på sin eks.

• Kan mærke på ham at det tager hårdt på ham og self kan godt forstå det. Det hårdt at miste.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg har fundet min en skøn kæreste. Og synes at vi har det ok godt sammen.
Men har det bare ikke særlig fedt med at han har fornylig  været inde og gemme et billed af ham selv og ekskæreste ( som er afdød) 

• Kan mærke på ham at det tager hårdt på ham og self kan godt forstå det. Det hårdt at miste.

Hvad er der du ikke har det godt med omkring det? Hvad tænker du om det?

Anmeld Citér

24. august 2016

esioul

Anonym skriver:

Hans kærlighed til hende kan jo ikke bare stoppe. Den vil sikkert altid være der. 

Det tænker jeg du må acceptere. 

Anmeld Citér

24. august 2016

Ellie79

Anonym skriver:

Hvis min kæreste døde ville jeg da altid elske ham og gemme ham i hjertet - men det ville ikke betyde at jeg ikke kunne elske igen og give en ny mand en plads i mit hjerte. Giv ham lov og nyd det er dig der gør ham lykkelig nu, du skal jo være dig og ikke erstatte den afdøde kæreste, men hun vil jo altid være et elsket minde for ham, men med tiden vil det jo fylde mindre når I skabe nye minder. 

Anmeld Citér

24. august 2016

Rauw

Hvis du døde, ville du så ikke gerne ha at nogen huskede dig og sendte dig en kærlig tanke selv om de levede videre og var lykkelige med en anden? Det må være så hårdt at miste den man elsker. Det må også være hårdt for dig, selfølgelig for du skal leve med at din kæreste altid vil elske hende også. Men mere ville jeg ikke lægge i det. Hun er fortiden og du er fremtiden. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg bliver nødt til at få noget klarlagt inden jeg kan give et ordentligt svar. Er det en x-kæreste som senere døde, eller var de sammen da hun døde?

Anmeld Citér

25. august 2016

Wonderboy2011

Anonym skriver:

Vær glad for at din kæreste er så kærlig af natur. At han sådan gemmer et minde af en afdød kæreste viser at han er en god mand.

Hun kan jo ikke pludselig stjæle ham "tilbage"? Istedet mød ham i hans sorg, og vær der for ham. Snak med ham om hende, og hjælp ham videre. Du får ham kun til at elske dig mere ved at være der for ham.

Hvis han tænker meget på hende, kan der være ting han måske har behov for at snakke om. Og se sådan her på det: Vil du ikke hellere være der for ham, og hjælpe ham videre, end at han går inde med det og måske til sidst går hen og bliver deprimeret?

Anmeld Citér

25. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Du er simpelthen jaloux på en død kvinde?

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at tænke på at situationen er meget værre for din kæreste end for dig.

Han har mistet et menneske. Og selvom de ikke var kærester længere, og selvom han bevæger sig videre og elsker en ny - så forsvinder de minder jo ikke bare ud af hans liv. De vil altid være der. Jeg synes at du skal rumme din kæreste, støtte ham og hjælpe ham når hans tanker går i retning af eks'en. Hun er ikke en trussel mod dig.

Anmeld Citér

25. august 2016

Hck

Profilbillede for Hck
modesty skriver:

Du er simpelthen jaloux på en død kvinde?

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at tænke på at situationen er meget værre for din kæreste end for dig.

Han har mistet et menneske. Og selvom de ikke var kærester længere, og selvom han bevæger sig videre og elsker en ny - så forsvinder de minder jo ikke bare ud af hans liv. De vil altid være der. Jeg synes at du skal rumme din kæreste, støtte ham og hjælpe ham når hans tanker går i retning af eks'en. Hun er ikke en trussel mod dig.

Ahh, lidt hårdt skrevet 

Anmeld Citér

25. august 2016

Rockertand

Hck skriver:

Ahh, lidt hårdt skrevet 

Hvorfor det?

Jeg synes, det er vældig godt skrevet (og meget rigtigt).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.