Min stedbror synger... lyt med her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Harfeletten

mariamiss6 skriver:

Min højt elskede (eks-)stedbror synger, og forsøger at få en karriere igang. I den forbindelse har han fået indspillet et par sange i et studie. De er lagt på myspace, og linket ser i her neden under.

http://www.myspace.com/holmmusik

Emils søster har oprettet en fangruppe på Facebook, den har jeg lovet ham også at linke til
Så det får i også, her under.
http://www.facebook.com/mariamiss6?ref=name#/group.php?gid=96462646706&ref=ts

Og så har han også lagt en video på you tube, sangen er Hallelujah... Og min store søn på 2½ var meget tæt på at tude da han hørte den, og bagefter sagde han bare 'igen morfar', så det va rikke af skræk

http://www.youtube.com/watch?v=ZSuWAAIkp6Q

FANTASTISK !!!
Det er sjældent jeg må sige "waauw" til nogle speicelle sangstemmer, men her skal der lige lyde det KÆMPE STORT "WAAAAAUW"!
Sig lige til ham at der er x-factor optagelsesprøver her i slutningen af oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

mariamiss6

er der egentlig nogle af jer der har hørt hans sange p myspace som jeg også linker til???

de to sange han har lagt der, er fuldstændig råmateriale endnu, altså set ikke bearbejdet, eller i hvert fald ikke færdige endnu.... Men det er nogle sange han helt selv har lavet, så dem vil han fantastisk gerne have konstruktiv kritik på....

Emil har fået et link til denne tråd, så han følger selv med i den, og han er super glad for at i er så mange der har svaret....

Anmeld

3. oktober 2009

A.

wow siger jeg bare sikke flot stemme ar også lyttet til dem fra myspace vil i hvertfladt lave reklame for ham på min fb profil hvis det er i orden

Anmeld

3. oktober 2009

wamse

Har også lyttet til linket til myspace, og er så vild med stemmen. Det er mere rå udgaver, i forhold til Halleluja, og jeg synes at hans stemme er lidt for lav i forhold til instrumenterne, men altså  hvor er jeg væk i hans stemme Lagde Halleluja ind på min fb side, og samme respons om hans stemme, altså til x-factor med ham, og jeg skal nok stemme trofast på ham

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

agnieszka skriver:

wow siger jeg bare sikke flot stemme ar også lyttet til dem fra myspace vil i hvertfladt lave reklame for ham på min fb profil hvis det er i orden

det er helt sikkert i orden, han har også en fan-gruppe derinde, den tror jeg jeg linkede til i mit første indlæg....

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

wamse skriver:

Har også lyttet til linket til myspace, og er så vild med stemmen. Det er mere rå udgaver, i forhold til Halleluja, og jeg synes at hans stemme er lidt for lav i forhold til instrumenterne, men altså  hvor er jeg væk i hans stemme Lagde Halleluja ind på min fb side, og samme respons om hans stemme, altså til x-factor med ham, og jeg skal nok stemme trofast på ham

han er helt sikkert glad for din besked (jeg ved han har læst den ) og konstruktiv kritik er dejligt... det er rigtigt, at i hvert fald på den ene sang, der er hans stemme lidt lav, i forhold til musikken....

Anmeld

5. oktober 2009

wamse

mariamiss6 skriver:

han er helt sikkert glad for din besked (jeg ved han har læst den ) og konstruktiv kritik er dejligt... det er rigtigt, at i hvert fald på den ene sang, der er hans stemme lidt lav, i forhold til musikken....

Den anden sang passer stemme-niveauet bedre til musikken, men det er rigtig fede numre begge, selv min mand var halt væk i hans stemme Håber virkelig han kan komme frem her hjemme, for en rigtig dejlig stemme.

Anmeld

5. oktober 2009

mariamiss6

wamse skriver:

Den anden sang passer stemme-niveauet bedre til musikken, men det er rigtig fede numre begge, selv min mand var halt væk i hans stemme Håber virkelig han kan komme frem her hjemme, for en rigtig dejlig stemme.

rigtig mange gange tak, fordi du giver dig tid til at lytte, og give din mening til kende. Det er både jeg og Emil rigtig glad for...

Anmeld

6. oktober 2009

grinbidderen

hold da op en lækker stemme han har han synger bare rigtig godt, håber han kommer til at udgive cdér så ska jeg nok købe den det kan jeg sige med det samme... men jeg har ikke kunne høre de 2 sange på myspase'??? ved ik hvorfor jeg ik kan.. hmm

Anmeld

6. oktober 2009

mariamiss6

grinbidderen skriver:

hold da op en lækker stemme han har han synger bare rigtig godt, håber han kommer til at udgive cdér så ska jeg nok købe den det kan jeg sige med det samme... men jeg har ikke kunne høre de 2 sange på myspase'??? ved ik hvorfor jeg ik kan.. hmm

hmmm det ved jeg heller ikke, har du prøvet trykke play derinde? jeg er ikke sikker på de bare spiller af sig selv nemlig...

Ellers ved jeg ikke lige hvad du kan gøre ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.