Min stedbror synger... lyt med her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

mariamiss6

3rollinger skriver:

Rigtig flot. Min datter paa 5 siger "Mor, en til gang".

Hun siger ogsaa "Det er Shrek", saa jeg gaar ud fra at sangen ogsaa bliver brugt i en af Shrek filmene. Det plejer hun at have ret meget styr paa

Sangen er vidst den sidste de spiller i shrek filmen, men jeg er ikke sikker... men ja den er med i shrek 1....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Sangen er vidst den sidste de spiller i shrek filmen, men jeg er ikke sikker... men ja den er med i shrek 1....

Næh hov den er vidst med i den scene, hvor hun bliver til en trold færste gang, og shrek går for sig selv.....

Anmeld

30. september 2009

FrkT

Ihhh hvor synger han bare smukt  Og så er han noget af en cutie, så jeg tror absolut han har gode chancer! Og hvor er det dog også bare en dejlig sang...... kan godt forstå din søn gerne vil høre den igen

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

FrkT skriver:

Ihhh hvor synger han bare smukt  Og så er han noget af en cutie, så jeg tror absolut han har gode chancer! Og hvor er det dog også bare en dejlig sang...... kan godt forstå din søn gerne vil høre den igen

Ja han er sgu lidt sød at se på efter han er blevet voksen hahahahha, det er vidst meget heldigt at vores forældre blev skilt for mange år siden, ellers havde det nærmes været forbudt at "se" ham sådan hehehe.....

men jo han er sgu pæn, og han er også et rigtig rart menneske, og så arbejder han vidst i en børnehave eller en SFO eller sådan noget, så han har skam også børnetække...

Anmeld

1. oktober 2009

FrkT

mariamiss6 skriver:

Ja han er sgu lidt sød at se på efter han er blevet voksen hahahahha, det er vidst meget heldigt at vores forældre blev skilt for mange år siden, ellers havde det nærmes været forbudt at "se" ham sådan hehehe.....

men jo han er sgu pæn, og han er også et rigtig rart menneske, og så arbejder han vidst i en børnehave eller en SFO eller sådan noget, så han har skam også børnetække...

Ha ha, hvor gammel er han da??

Ja, der kan du bare se - der findes stadig gode mænd derude.... jeg har også en af slagsen herhjemme. Det er nu dejligt

Lækre mænd og grinende/smilende børn er nu engang IKKE til at stå for.....

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

FrkT skriver:

Ha ha, hvor gammel er han da??

Ja, der kan du bare se - der findes stadig gode mænd derude.... jeg har også en af slagsen herhjemme. Det er nu dejligt

Lækre mænd og grinende/smilende børn er nu engang IKKE til at stå for.....

Æææhm han er vidst 21..... så han er jo en lillebror

Vi var gode til at passe på hinanden, da vores forældre boede sammen, og vi var rigtig gode til bare at hygge og slappe af i hinandens selskab, og for den sags skyld tale sammen om ALT.....

Desværre ses vi meget sjældent idag, fordi vores forældre jo blev skilt, og vi hver især alle sammen fik en masse at se til.... Så dte bive rkun ti lidt snik snak på FB og MSN, og så har både Emil, hans tvillingeøster  og deres mor  været forbi her et par gange....

Anmeld

1. oktober 2009

KarinaIda

wauw, den sang han fantastisk godt.. Fik helt kuldegys af hans stemme.. Den er virkelig fantastisk!! Og så den sang, er jeg bare så vild med i forvejen... Og så var det en fed måde han sang den på...

Ham kan du godt være stolt af

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

KarinaIda skriver:

wauw, den sang han fantastisk godt.. Fik helt kuldegys af hans stemme.. Den er virkelig fantastisk!! Og så den sang, er jeg bare så vild med i forvejen... Og så var det en fed måde han sang den på...

Ham kan du godt være stolt af

det er jeg skam bestemt også....

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

Han synger da bare skide hamrende godt... Ham kan du godt være stolt af...

Anmeld

2. oktober 2009

KarinaIda

mariamiss6 skriver:

det er jeg skam bestemt også....

kan jeg godt forstå....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.