Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tusind tak for dit svar. Jeg har fået en tid kl 14.30, så de lige kan se hvor meget væske jeg har i bughulen. Må jeg spørge hvordan du havde det og hvor meget væske du døjede med siden du blev indlagt?
Tusind tak for dit svar. Jeg har fået en tid kl 14.30, så de lige kan se hvor meget væske jeg har i bughulen.
Må jeg spørge hvordan du havde det og hvor meget væske du døjede med siden du blev indlagt?
Hvad sagde lægen? Krydser fingre for,at alt er vel
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mille:) skriver: Jamen jeg vågnede en nat med voldsomme mavesmerter og kom til lægevagten... Blev indlagt da de først troede det var blindtarmen... Men de fandt så ud af jeg havde en del væske i bughulen jeg kunne ikke gå rundt og når jeg endelig prøvede var det virkelig foroverbøjet... Nøjagtig samme tegn som ved blindtarmsbetændelse... Min vægt var også pludselig steget... Jeg blev sendt hjem med smertestillende og så skulle jeg drikke proteindrikke og spise en masse protein og drikke godt med vand... 14 dage senere blev jeg faktisk indlagt igen, men denne gang var det så pga en byld fra ægudtagningen der var blevet 7x6 cm som jeg blev virkelig syg af... Så havde lige en måned med indlæggelser pga behandlingen Super godt de lige tjekker dig
Jamen jeg vågnede en nat med voldsomme mavesmerter og kom til lægevagten... Blev indlagt da de først troede det var blindtarmen... Men de fandt så ud af jeg havde en del væske i bughulen
jeg kunne ikke gå rundt og når jeg endelig prøvede var det virkelig foroverbøjet... Nøjagtig samme tegn som ved blindtarmsbetændelse... Min vægt var også pludselig steget... Jeg blev sendt hjem med smertestillende og så skulle jeg drikke proteindrikke og spise en masse protein og drikke godt med vand... 14 dage senere blev jeg faktisk indlagt igen, men denne gang var det så pga en byld fra ægudtagningen der var blevet 7x6 cm som jeg blev virkelig syg af... Så havde lige en måned med indlæggelser pga behandlingen
Super godt de lige tjekker dig
Puha det var da en vild omgang, jeg satser på at slippe noget mere nådigt! Jeg har væske i bughulen og har også fået besked på at holde mig i ro, spise protein og drikke en masse så det gør jeg
Lisbeth1985 skriver: Hvad sagde lægen? Krydser fingre for,at alt er vel
Tak skal du have. Han sagde væske i bughulen, så ro, masser af væske og protein. Lidt op af bakke med en 3 årig! Godt hun har en god far <3
Anonym skriver: Puha det var da en vild omgang, jeg satser på at slippe noget mere nådigt! Jeg har væske i bughulen og har også fået besked på at holde mig i ro, spise protein og drikke en masse så det gør jeg
Ja jeg var mega uheldig men i dag Er jeg gravid med et donoræg, så det er næsten glemt
held og lykke med rugningen
Mille:) skriver: Ja jeg var mega uheldig men i dag Er jeg gravid med et donoræg, så det er næsten glemt held og lykke med rugningen
Åhh hvor skønt, stort tillykke, hvor langt er du henne? Jeg håber vi følger trop inden længe. Var ret overstimuleret og fik tappet 2,9 liter væske i onsdags og 1,6 liter i dag, så det går da fremad skal afsted igen mandag og håber det er sidste gang
Du får lige svaret ovenfor. Jeg blev mere og mere overstimuleret :/ men nu tror jeg på det går fremad
Anonym skriver: Åhh hvor skønt, stort tillykke, hvor langt er du henne? Jeg håber vi følger trop inden længe. Var ret overstimuleret og fik tappet 2,9 liter væske i onsdags og 1,6 liter i dag, så det går da fremad skal afsted igen mandag og håber det er sidste gang
Hold da op det var meget væske godt du kom afsted
Jeg er 10+2 i dag
hvornår har du testdag?
Mille:) skriver: Hold da op det var meget væske godt du kom afsted Jeg er 10+2 i dag hvornår har du testdag?
Ja det er en del.
Jeg har testdag (urintest) på onsdag, men de har lovet at tage en bp hernede på mandag
så har du set hjerteblink og det hele det er altså skønt at få lov til at se det lille hjerte <3
Anonym skriver: Ja det er en del. Jeg har testdag (urintest) på onsdag, men de har lovet at tage en bp hernede på mandag så har du set hjerteblink og det hele det er altså skønt at få lov til at se det lille hjerte <3
Hvor dejligt de gør det mandag istedet
ja var til en scanning da jeg var 7 uger på klinikken da jeg havde blødt lidt i uge 5 men alt så fint ud og kom så til en ekstra scanning i uge 9 hvor vi kunne se bebs bevæge sig så bliver man bare solgt
Mille:) skriver: Hvor dejligt de gør det mandag istedet ja var til en scanning da jeg var 7 uger på klinikken da jeg havde blødt lidt i uge 5 men alt så fint ud og kom så til en ekstra scanning i uge 9 hvor vi kunne se bebs bevæge sig så bliver man bare solgt
Hvor er det fint altså <3 og nu er der ikke så længe til NF
var lige inde og lure på din historie, det er jo helt vildt hvad l har været igennem! Godt l fandt en donor!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128