Oppustet og kan ikke passe mine bukser :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.704 visninger
25 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt den fineste blastocyst op i onsdags og fik to til fryseren, det er helt vildt og væsentligt bedre odds end da vi fik vores første barn, så det er lidt vildt!

Jeg håber så meget, at alt går godt! Jeg er max oppustet og i dag havde jeg bukser på, og det var så ubehageligt! Jeg ved godt at det sikkert er alt det skrammel man skal tage, og denne gang skal jeg tage crinone to gange om dagen! Hvor havde jeg lykkeligt glemt hvor klamt det er! 

Er der andre der reagerer sådan på crinonen? Jeg har også fået to små doser pregnyl og får prednisolon hver morgen. jeg synes slet ikke, at jeg havde det sådan her sidste gang, men der fik jeg heller ikke alt det her Og så vidt jeg husker, fik jeg kun crinone op til æo, men det kan være jeg husker forkert, det skal jeg ikke sige mig fri for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Jeg fik lagt den fineste blastocyst op i onsdags og fik to til fryseren, det er helt vildt og væsentligt bedre odds end da vi fik vores første barn, så det er lidt vildt!

Jeg håber så meget, at alt går godt! Jeg er max oppustet og i dag havde jeg bukser på, og det var så ubehageligt! Jeg ved godt at det sikkert er alt det skrammel man skal tage, og denne gang skal jeg tage crinone to gange om dagen! Hvor havde jeg lykkeligt glemt hvor klamt det er! 

Er der andre der reagerer sådan på crinonen? Jeg har også fået to små doser pregnyl og får prednisolon hver morgen. jeg synes slet ikke, at jeg havde det sådan her sidste gang, men der fik jeg heller ikke alt det her Og så vidt jeg husker, fik jeg kun crinone op til æo, men det kan være jeg husker forkert, det skal jeg ikke sige mig fri for

jeg blev godt nok ikke oppustet af det. Men det en af birvirkingerne

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

jeg blev godt nok ikke oppustet af det. Men det en af birvirkingerne

Tak for dit svar Det har jeg læst mig frem til, synes bare det her er voldsomt. Jeg blev mega svimmel da jeg lige var oppe på toilet og har ondt  

havde det helt sikkert ikke sådan her sidste gang... 

Anmeld Citér

19. august 2016

Mille:)

Hvor mange æg fik du ud? Måske du blev overstimuleret...

Da kan man sagtens blive meget oppustet og også se gravid ud...

hels og lykke 

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym trådstarter

Mille:) skriver:

Hvor mange æg fik du ud? Måske du blev overstimuleret...

Da kan man sagtens blive meget oppustet og også se gravid ud...

hels og lykke 

Tak for din besked. Jeg har også selv tænkt tanken, jeg har dog ikke vand andre steder. De tog 12 æg ud, og der var vist 10 modne. 

Jeg har ret ondt og kan kun ligge på ryggen, overvejer at tage fat på klinikken i morgen, da jeg var ved at besvime tidligere på aftenen :/ 

nøj det er ikke rart det her  

Anmeld Citér

20. august 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Tak for din besked. Jeg har også selv tænkt tanken, jeg har dog ikke vand andre steder. De tog 12 æg ud, og der var vist 10 modne. 

Jeg har ret ondt og kan kun ligge på ryggen, overvejer at tage fat på klinikken i morgen, da jeg var ved at besvime tidligere på aftenen :/ 

Synes du skal ringe til klinikken, kunne være en overstimulering. Drik masser vand og spis godt med proteiner.

Held og lykke med forsøget!

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Synes du skal ringe til klinikken, kunne være en overstimulering. Drik masser vand og spis godt med proteiner.

Held og lykke med forsøget!

Tusind tak, jeg har ringet til klinikken og en sygeplejerske ringer tilbage. Det var så ubehageligt i nat, jeg kunne ikke holde noget som helst ud... 

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym skriver:

Syntes også du skal tage fat på klinikken... Bare for at høre deres mening... Jeg røg på sygehuset med en overstimulering, prøv at spise mange proteiner som muligt og drik godt med vand... Det kan afhjælpe en overstimulering... 

Held og lykke 

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym trådstarter

Mille:) skriver:

Syntes også du skal tage fat på klinikken... Bare for at høre deres mening... Jeg røg på sygehuset med en overstimulering, prøv at spise mange proteiner som muligt og drik godt med vand... Det kan afhjælpe en overstimulering... 

Held og lykke 

Tusind tak for dit svar. Jeg har fået en tid kl 14.30, så de lige kan se hvor meget væske jeg har i bughulen. 

Må jeg spørge hvordan du havde det og hvor meget væske du døjede med siden du blev indlagt?

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Jeg har fået en tid kl 14.30, så de lige kan se hvor meget væske jeg har i bughulen. 

Må jeg spørge hvordan du havde det og hvor meget væske du døjede med siden du blev indlagt?

Jamen jeg vågnede en nat med voldsomme mavesmerter og kom til lægevagten... Blev indlagt da de først troede det var blindtarmen... Men de fandt så ud af jeg havde en del væske i bughulen

jeg kunne ikke gå rundt og når jeg endelig prøvede var det virkelig foroverbøjet... Nøjagtig samme tegn som ved blindtarmsbetændelse... Min vægt var også pludselig steget... Jeg blev sendt hjem med smertestillende og så skulle jeg drikke proteindrikke og spise en masse protein og drikke godt med vand... 14 dage senere blev jeg faktisk indlagt igen, men denne gang var det så pga en byld fra ægudtagningen der var blevet 7x6 cm som jeg blev virkelig syg af... Så havde lige en måned med indlæggelser pga behandlingen

Super godt de lige tjekker dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.