Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine forældre ca en gang i ugen, hvor hver 2. gang er med overnatning (de bor 2 timer væk)
Svigerforældre kan være fra et par gange om ugen til 1 gang på 14 dage.
Hvad går diskussionen da på? ;-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser mine forældre 2-3 gange om året (bor i udlandet, så det er oftest 3-4 dage pr gang). Jeg har ingen svigerforældre
Morogbarn skriver: Hvor tit ser I jeres forældre/svigerforældre og ville I gerne se dem mere/mindre? Søger inspiration til en diskussion, vi har herhjemme lige for tiden
Hvor tit ser I jeres forældre/svigerforældre og ville I gerne se dem mere/mindre?
Søger inspiration til en diskussion, vi har herhjemme lige for tiden
Min mor har jeg ikke set i to år.
Min far Ca 2 gange om året.
Min svigermor et par gange om mdr.
Svigerfamilie ser vi aldrig, manden snakker med sin far engang imellem men ellers ingen kontakt. Min far er gået bort for år tilbage. Min mor ser vi ved fødselsdag ellers sjældent . Ville ønske at vi så hinanden mere som familie men sådan er det ikke.
Vildt at så mange ser deres forældre så meget om ugen, og begge sider af familien tror virkelig jeg må stramme ballerne herhjemme. Vi har en fast mad aftale med min svigerfamilie 2 onsdag i måneden. Ellers ser vi måske 2 3 gange min mands lillebror om måneden ud over det. Min mor har vi set meget fordi jeg har haft været på barsel, men nu efter min søn er startet i vug ser vi hende 1 gang hver anden uge og det samme med min far ( mine forældre er skilt ).
Vi facetimer med mine forældre flere gange om dagen. Vi mødes fysisk hvertfald i gennemsnit 1 gang om ugen.
Farmor er desværre en anden historie og hvis vi ser hende 1 gang hver anden mdr er det højt
ser min familie hver anden måned ca. Nogen gange går der længere imellem. Bor godt stykke fra dem.. Svigerfamilien ser jeg nok flere gange om måneden. De bor tætter på
Ser mine forældre hver dag, og svigerforældre flere gange om ugen især om søndagen hvor hele familien samles og spiser sammen
Har ingen svigerforældre da Jeg ikke er sammen med biofar og ser mine forældre mindst en gang i ugen til aftensmad. De er dog skilt men vi har en fast ugedag så vi spiser ude 2 gange i ugen
Ingen kontakt til mine andet end min far til familiefester.
Sviger ca 1 gang pr 2 måned. Vi arbejder meget så prioritere vores egen familie og venner .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128