Hvor tit ser I jeres forældre/svigerforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
23 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hvor tit ser I jeres forældre/svigerforældre og  ville I gerne se dem mere/mindre?

Søger inspiration til en diskussion, vi har herhjemme lige for tiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Steffecph

Vi ser mine forældre hver dag. Men de bor også 15 meter fra vores dør ;-) 

Mine svigerforældre ser vi i snit 1-2 gange om ugen :-) 

Anmeld Citér

19. august 2016

B&J

Her hedder det fast onsdag og torsdag med min mor 

svigerforælder max 3-4 om året og det er fint 

Anmeld Citér

19. august 2016

1977

Profilbillede for 1977

Vi er sammen med mine forældre ca hver 6-8 uge. Jeg vil da gerne se den mere, men de bor 2 timer væk. Min svigerfar ca 30 min/ugen - det passer mig helt fint. Og svigermor - ja hun bor ca 100 m og vi ser hende ved behov. Det kan være hver dag eller efter 14 dage. Afhængigt af hvad der ellers sker. Men ellers sms'er jeg med hende. Vi ser hende lige tilpas og hvis jeg savner hende smutter jeg bare over til kaffe  (gjorde jeg i går )

Anmeld Citér

19. august 2016

FruStolpe

Steffecph skriver:

Vi ser mine forældre hver dag. Men de bor også 15 meter fra vores dør ;-) 

Mine svigerforældre ser vi i snit 1-2 gange om ugen :-) 

Her spisser vi hos farmor og farfar hver fredag og vi ser dem typisk 1-2 gange i ugen.  

Mine forældre ser ungerne max 1 gang om måneden... 

Anmeld Citér

19. august 2016

Sommerblomst21

Det svinger meget fra uge til uge hvor meget vi ser vores forældre. I denne uge ses vi med mine forældre to gange og med svigerfamilien en gang, men så kan det være omvendt andre uger. Når vores lille pige kommer til verden satser vi på at fordelingen bliver mere lige og at vi ses med begge forældre mindst en gang i ugen 

Anmeld Citér

19. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg enten skriver eller ringer med min mor hver dag. Det er forskelligt hvor ofte jeg ser hende (nogle gange hver 2.-3. uge, andre gange oftere), men min datter ser sin mormor (og morfar) hver tirsdag, hvor hun overnatter derhjemme

Anmeld Citér

19. august 2016

Bebsernesmor

Vi har ingen kontakt til mine svigerforældre. Mine forældre ser vi ca. 1 gang om ugen  nogen gange mere, men sjældent mindre   

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym

Morogbarn skriver:

Hvor tit ser I jeres forældre/svigerforældre og  ville I gerne se dem mere/mindre?

Søger inspiration til en diskussion, vi har herhjemme lige for tiden

Mine forældre ser vi cirka en gang om ugen og tit møder vi dem tilfældigt hvis vi handler eller går tur (vi bor meget tæt på hinanden).

SVigerfar ser vi kun til fødselsdage og så måske 1 gang om året derudover. Vi har lige fået kontakt til svigermor igen efter 2 år uden. På den ene side bekymre det mig lidt vi igen har kontakt, da hun er et menneske der ikke kan tilsidesætte hendes egne behov og alyd for vendt hver eneste situation til at stille sig selv som offer. Der er ingen tvivl om at hun ér meget psykisk syg, men hun har ingen diagnose og får ingen hjælp. Hun er enormt ustabil og derfor bekymre det mig. På den anden side håber jeg jo at vi kan få et bare noglelunde stabilt forhold op at køre så vores børn har en farmor. Desværre plejer hun at lave et eller andet vanvittigt drama og så forsvinde i noget tid. 

Anmeld Citér

19. august 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Mine forældre ser vi 2 gange om ugen mindst. 

Svigerforældrene ser vi aldrig. De bor i udlandet og er skilt. Men min mand ringer 1 gang om året hvis jeg minder ham om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.