Bopælsret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan ikke lade være med at kommentere: "hun laver ikke en skid?" 

Øh jo? Hun tager sig af to små børn. Det er et fuldtidsarbejde. At være på barsel er hårdt! Du burde prøve selv stå med det hele..

du skriver, du tager barnet om morgenen? 'En tager du barnet om natten? Kunne det tænkes at hun er træt? 

I stedet for at stille op, hvad hun ikke laver, så stil op hvad hun rent faktisk laver, og hvir vigtigt det er. Det allervigtigste er nemlig at tage sog af børnene, så må resten komme lidt efter lidt  

jeg er simpelthen så forarget over dit indlæg, og jeg håber, at det er de færreste mænd som tror, at man ikke laver en skid, når man er på barsel. 

Snak med hende - støt hende - istedet for ag bebrejde hende for hvad hun ikke laver. 

Og så kan jeg fortælle dig, at hendes overskud nok skal komme igen så det er sikkert bare en begrænset periode tingene er som de er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Mor1986

Nu er det. Nok bare mig der har det sådan. Vi har en på 4 år og en på 3 mdr. En gang om ugen er huset helt rengjort. Og da andre dage er der ryddet op så her ser pænt ud. Ja man har en baby men den sover altså også.  Så lidt kan man godt foretage sig i løbet af sådan en dag. 

Jeg tænker sandsynligheden for du får bopælsretten er dog meget lille. Så skal der nok ligge noget helt vildt til grund for det. Men som en eller flere nævner så kan hun jo godt ske at have en fødsels depression. Vores sp screenede os for det hvor jeg bor. Ved ikke om det er blevet gjort. Ellers vat det i hvert fald en ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.