Jaaaaaaaa!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

Cille96

Lulu32 skriver:

Tillykke.. Medmindre det viser sig at der er to.

Jeg bliver harm.. Personligt ville jeg aldrig kunne få fjernet to raske fostre "bare fordi det er hårdt at få tvillinger".. 

Omg hvis du læser de andre opslag ordenligt så står der også jeg ikke vil nænne og få det gjort... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Lulu32

Cille96 skriver:

Nej selvfølglig er det ikke en bestillingsvarer? Det havde jeg da virkelig heller ikke tænkt! Men som du nu kan læse i de andre opslag så er jeg også rigtig meget i tvivl da denne graviditet IKKE var planlagt... 

Ikke planlagt? Var du ikke også gravid for 3-4 måneder siden? 

Anmeld Citér

17. august 2016

Lulu32

Cille96 skriver:

Omg hvis du læser de andre opslag ordenligt så står der også jeg ikke vil nænne og få det gjort... 

Skriver du ikke selv i dit start-indlæg at I er nået frem til at I ikke vil ha dem??

Anmeld Citér

17. august 2016

God-mor

Cille96 skriver:

Nej selvfølglig er det ikke en bestillingsvarer? Det havde jeg da virkelig heller ikke tænkt! Men som du nu kan læse i de andre opslag så er jeg også rigtig meget i tvivl da denne graviditet IKKE var planlagt... 

Men jeg forholdte mig til det, som du i dit indlæg har skrevet, og jeg kan ikke lige følge dig. Forstår da dit indlæg som om at i er meget lykkelige? Dermed et ønskebarn. Bare ikke hvis der er to. Kan godt forstå det kan være en kæmpe chok, men dertil og så til at vide på forhånd at man vil have dem fjernet, det forstår jeg ikke. Så skal man nok vente lidt med børn..

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Lulu32 skriver:

Ikke planlagt? Var du ikke også gravid for 3-4 måneder siden? 

Jo, men en spontan abort grundet mini piller, og denne gang grundet P piller 

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym

Cille96 skriver:

Jeg kunne også forstille mig at jeg nok skulle klare det! Ellers er der simpelthen så mange muligheder for at kunne få en tvillinge hjælper hos kommunen hvis det er 

Prøv lige at hør. Du er lykkeligt blevet gravid (lyder ihvertfald sådan) men hvis der er to vil i nok få dem fjernet. Syns det lyder helt sygt!! Jeg gik kun og håber alt var som det skulle være da jeg blev gravid, det var min eneste bekrymring. Er sikker på andre med nattevagter også har fået tvillinger  

Anmeld Citér

17. august 2016

MissTas

Cille96 skriver:

JEG ER GRAVID!!! JEG ER GRAVID!!! Jeg kan blive ved med at sige det!! Og jeg skal til tryghedsscanning på mandag - Gud hvor er jeg nervøs!! Mange vil spørge efter hvorfor jeg har valgt en tidlig scanning, og det er simpelthen pga min søster fik afvise at hun ventede tvillinger der ���� og får jeg afvise at jeg har to inde i maven så er min kæreste og jeg kommet dertil at vi ikke skal have dem, jeg går og har det vildt dårligt over det? Men det er vores første og jeg er virkelig bange for at jeg/vi ikke kan klare to - man siger jo at måske er det dobbelt så meget glæde men det er jo også dobbelt så hårdt!! min kæreste arbejder nat og sover meget af dagen væk, så jeg står "alene" 

hvad tænker i? Er det godt tænkt af mig eller er jeg helt ude på herrens mark? 

Tillykke med graviditeten... 

Men what, du virker ikke moden til en sådan opgave når du kan skrive at i måske vil få dem fjernet hvis der er to!! Jeg er målløs.. Du virker ikke klar til at få børn.. Håber inderligt der kun er en og ber til at andre der virkelig ønsker børn får to!

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym

Cille96 skriver:

Jo, men en spontan abort grundet mini piller, og denne gang grundet P piller 

Det hænger overhovedet ikke sammen.

Man aborterer ikke af så lav en dosis, som der er i minipiller eller p-piller, det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

Gad vide, om det ikke er endnu en ballademager (som nu er slettet).

Anmeld Citér

17. august 2016

ønskebørn74

Cille96 skriver:

JEG ER GRAVID!!! JEG ER GRAVID!!! Jeg kan blive ved med at sige det!! Og jeg skal til tryghedsscanning på mandag - Gud hvor er jeg nervøs!! Mange vil spørge efter hvorfor jeg har valgt en tidlig scanning, og det er simpelthen pga min søster fik afvise at hun ventede tvillinger der ���� og får jeg afvise at jeg har to inde i maven så er min kæreste og jeg kommet dertil at vi ikke skal have dem, jeg går og har det vildt dårligt over det? Men det er vores første og jeg er virkelig bange for at jeg/vi ikke kan klare to - man siger jo at måske er det dobbelt så meget glæde men det er jo også dobbelt så hårdt!! min kæreste arbejder nat og sover meget af dagen væk, så jeg står "alene" 

hvad tænker i? Er det godt tænkt af mig eller er jeg helt ude på herrens mark? 

Er tvillingemor og må sigebidag som snart treårige er det nemmere. De leger meget sammen, så vi må næsten kæmpe om at få lov at være med..

Anmeld Citér

17. august 2016

6800

Undskyld men bliver lidt paf...jeg skal have taget moderkageprøve på fredag grundet mistanke om downs syndrom, er fuldstændig ødelagt over det...og så har du MÅSKE to raske børn, du vil skille dig af med...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.