Jaaaaaaaa!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
19 svar
35 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2016

Cille96

JEG ER GRAVID!!! JEG ER GRAVID!!! Jeg kan blive ved med at sige det!! Og jeg skal til tryghedsscanning på mandag - Gud hvor er jeg nervøs!! Mange vil spørge efter hvorfor jeg har valgt en tidlig scanning, og det er simpelthen pga min søster fik afvise at hun ventede tvillinger der ���� og får jeg afvise at jeg har to inde i maven så er min kæreste og jeg kommet dertil at vi ikke skal have dem, jeg går og har det vildt dårligt over det? Men det er vores første og jeg er virkelig bange for at jeg/vi ikke kan klare to - man siger jo at måske er det dobbelt så meget glæde men det er jo også dobbelt så hårdt!! min kæreste arbejder nat og sover meget af dagen væk, så jeg står "alene" 

hvad tænker i? Er det godt tænkt af mig eller er jeg helt ude på herrens mark? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Anonym

Tillykke med graviditeten, lyder som om du er glad for det! :-) 

Med hensyn til det med tvillinger kan jeg til dels godt forstå dig, men bliver måske en smule harm over at i vil få dem fjernet grundet der er to, og at du deler det på en side med så mange kvinder og mænd, der kæmper og har kæmpet længe for at blive gravide og nok ville ønske det var dem der blev beriget med to skønne børn  

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym

Cille96 skriver:

JEG ER GRAVID!!! JEG ER GRAVID!!! Jeg kan blive ved med at sige det!! Og jeg skal til tryghedsscanning på mandag - Gud hvor er jeg nervøs!! Mange vil spørge efter hvorfor jeg har valgt en tidlig scanning, og det er simpelthen pga min søster fik afvise at hun ventede tvillinger der ���� og får jeg afvise at jeg har to inde i maven så er min kæreste og jeg kommet dertil at vi ikke skal have dem, jeg går og har det vildt dårligt over det? Men det er vores første og jeg er virkelig bange for at jeg/vi ikke kan klare to - man siger jo at måske er det dobbelt så meget glæde men det er jo også dobbelt så hårdt!! min kæreste arbejder nat og sover meget af dagen væk, så jeg står "alene" 

TILLYKKE!!! 

Rolig, du får ikke tvillinger, og hvis det viser sig så vokser i med opgaven fuldstædig som dem med et barn .

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten, lyder som om du er glad for det! :-) 

Med hensyn til det med tvillinger kan jeg til dels godt forstå dig, men bliver måske en smule harm over at i vil få dem fjernet grundet der er to, og at du deler det på en side med så mange kvinder og mænd, der kæmper og har kæmpet længe for at blive gravide og nok ville ønske det var dem der blev beriget med to skønne børn  

Det kan jeg også godt forstå at du gør jeg er også rigtig rigtig meget i tvivl!! Og jeg tænker på det hver dag! Og jeg tror heller ikke jeg kan når først jeg høre de to hjerte banke! 

Anmeld Citér

17. august 2016

God-mor

Cille96 skriver:

Jeg kan faktisk ikke rigtig lide den indstilling "så vil vi ikke have dem". Undskyld hvad? Det er jo ikke en bestillingsvarer men børn vi taler om. 

Men tillykke med graviditeten, håber ikke i venter to men bare en.    

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Anonym skriver:

TILLYKKE!!! 

Rolig, du får ikke tvillinger, og hvis det viser sig så vokser i med opgaven fuldstædig som dem med et barn .

Jeg kunne også forstille mig at jeg nok skulle klare det! Ellers er der simpelthen så mange muligheder for at kunne få en tvillinge hjælper hos kommunen hvis det er 

Anmeld Citér

17. august 2016

Bshizzle

Tillykke med Graviditeten 

Som der osse blir skrevet, så vokser man med opgaven og finder en rytme som passer ind i familien 

Jeg ville personligt aldrig få fortaget en abort hvis der skulle vise sig at det var tvillinger. 

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

God-mor skriver:

Jeg kan faktisk ikke rigtig lide den indstilling "så vil vi ikke have dem". Undskyld hvad? Det er jo ikke en bestillingsvarer men børn vi taler om. 

Men tillykke med graviditeten, håber ikke i venter to men bare en.    

Nej selvfølglig er det ikke en bestillingsvarer? Det havde jeg da virkelig heller ikke tænkt! Men som du nu kan læse i de andre opslag så er jeg også rigtig meget i tvivl da denne graviditet IKKE var planlagt... 

Anmeld Citér

17. august 2016

Lulu32

Tillykke.. Medmindre det viser sig at der er to.

Jeg bliver harm.. Personligt ville jeg aldrig kunne få fjernet to raske fostre "bare fordi det er hårdt at få tvillinger".. 

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Bshizzle skriver:

Tillykke med Graviditeten 

Som der osse blir skrevet, så vokser man med opgaven og finder en rytme som passer ind i familien 

Jeg ville personligt aldrig få fortaget en abort hvis der skulle vise sig at det var tvillinger. 

Jeg tænker nu heller ikke jeg ville få det gjort hvis det nu var, tror ikke jeg ville kunne nænne mig selv dette  min søster har tvillinger og de er bare så dejlige de har et unikt forhold til hinanden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.