Alle forventer en pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

ung-mor-2014

min svigermor bestilte en pige som første barnebarn, det blev vores datter, så bliver hendes egen datter gravid, det blev også en pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

L-mor

Når man er gravid, venter man sig et 'barn', en 'pige', en 'dreng'. Når man har født, er der kommet en lille Arthur til verden med sin egen døgnrytme, holdninger til at komme i bad, til at villeligge på maven, osv., osv., osv., osv. Og Arthur kunne jo ikke væreblevet en pige, ligesom Rosa jo ikke kunne have været en dreng. Eller ville have lyst til at gå til stramajbroderi, hvis hun spiller fodbold. Og så træder alt det der med 'det skulle have været en pige' lynhurtigt i baggrunden, fordi alle forelsker sig i Arthur eller Rosa. 

Det, du oplever, er et graviditetsfænomen. Det går over det øjeblik, du føder. Så er alle glade for den lille person, der er kommet til verden.

Anmeld Citér

18. august 2016

BabyDrømme23

Som andre siger, det er heres barn og jeres lykke og er sikker på alle bliver glade da de ser jeres søde baby uanset køn. 

Kan svare for mig selv, ønskede mig en pige, men forventede en dreng. Har også selv "kun" 3 brødre. Kommer nok lidt af at jeg altid har ønsket mig en søster. 

Men vidste på forhånd at jeg ville være lige så glad for en dreng. Fik en dreng og kærligheden kunne ikke være større, elsker ham over alt i verden, kunne godt få flere børn lige som ham <3 

så mærkeligt det med køn, min kærlighed til ham er så ubetinget, at det tog lang tid for mig at opfatte at han egentlig var et køn, var ligesom om han hverken var pige eller dreng. Her taler jeg og de første mange dage efter fødslen det viser bare at det er barnet det handler om

Men ønsker mig så stadig en pige, da det altid vil være sjovt at have begge dele men får mig altså flere børn fordi jeg ønsker barnet, og ikke fordi jeg vil forsøge at få en pige <3 

Held og lykke med det kommende barn

Anmeld Citér

18. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Erelkjaer skriver:

Jeg er en smule frustreret..

Da min kæreste og jeg fortalte den fantastiske nyhed, om at vi ska være forældre til januar, sakkede alle om hvordan de gerne ville have at det skulle blive en pige. Jeg har selv gerne ville vide kønnet, og været ret ligeglad med hvad det bliver. Men er næsten nervøs for at det bliver en dreng nu, da alle "forventer" en pige. Bliver de skuffede hvis der er en lille tap dernede?? Nogen der har oplevet lignende og måske kan give et par opmuntrende ord? For bliver mere og mere ked og frustreret jo tættere på jeg kommer. Skal til gennemscanning den 9. Og ved nærmest ikke om jeg vil vide kønnet længere 

Da jeg ventede min ældste var det mine forældres 5. barnebarn, og de fire andre var alle sammen piger, så de begyndte også hurtigt at sige 'hun' og 'hende' når de snakkede om babyen. Jeg prøvede at minde dem om at det lige så godt kunne blive en dreng, men de holdt fast i at det var en pige - men ud kom en dreng.

De blev super stolte, og den dag i dag er han noget specielt hos sin morfar.

Anmeld Citér

31. august 2016

Cerp92

Alle gættede også på pige ved vores , men var meget lykkelige da vi fortalte det er en lille dreng vi venter.. ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.