Er dit barn vædder stjernetegn?! Råd! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2016

Louise1984

"Anarkisten" skriver:

Hej 

Jeg er vædder, min ældste søn er vædder og min yngste er tyr. Stjernetegn er ikke noget jeg studerer, men syntes det er meget hyggeligt  Ord der kendetegner min ældste søn: Kærlig, omsorgsfuld, sensitiv, stædig, forsigtig og meget mere. Kan jeg kende de ord selv? Hmm.....ja, det kan jeg. 

Min yngste, som er tyr, ligner mig nok lidt mere, men det er i forhold til temperament og han burde ligne min mor, hvad det angår (ja hun er også tyr) og det gør han langt fra  så jeg syntes det er svært at sige om de forskellige tegn passer. Min yngste skulle så have været vædder hvis han ellers var kommet på terminsdagen 

Hej Anarkisten 

Okay, så du tænker at jeg skal ikke være nervøs for, at min søn/datter bliver en stor hidsig ballademager? Vores søn som er vægt, har da selvfølgelig også sine hidsige flip dagligt, men det er jo på grund af trodsalderen, 3 år. 

Nogle børn har bare mere temperament end andre, og jeg synes sku min søn kan blive hidsig nok!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Louise1984

hesøth skriver:

Min datter på nu 13 er vædder (10. april). Hun er hverken hidsig eller specielt stædig. Hun er til gengæld meget glad og udadvendt - og har let ved at tale med folk. Sød - og aldrig sur/ked ret længe af gangen :-)

Hej hesøths

Okay dejligt at høre! Jeg har termin 16/4 så det er ikke så langt fra din datter. Den eneste jeg har at sammenligne med, er min mor. Hun kan satanedme være LIDT for stædig, hvilket har givet os nogle kampe, specielt da jeg var en doven teenager (løve stjernetegn), hehe

Anmeld Citér

15. august 2016

Babilooo

Jeg havde en ex som var skytte og vi passede rigtig dårligt sammen. Jeg har så fået en skytte søn. Da jeg var gravid frygtede jeg også at vi ikke ville matche. Men vi klikker rigtig godt.

jeg har en anden søn der har samme stjernetegn som mig, og her er faktisk flere konflikter. 

Du skal ikke lægge meget i det - astrologi er også MEGET mere end bare ens hovedstjernetegn. De rigtige astrologer bruger specifikt fødselstidspunkt

Anmeld Citér

15. august 2016

Louise1984

hannetheis skriver:

Vi er 3 vædder.

Jeg er vædder rolig og men at omgåes.

Min ældste søn er vædder han er samme tybe som jeg han trækker sig når vennerne slås. Og er ikke til de sådan vilde drenge lege. Han er mere en kreativ og klatre person.

Vores mellemste er også vædder. Han har et stort temperament. Men samtidig er kan også utrolig kærlig over for andre.

Hej hannetheis 

Okay, ja har godt læst at en vædder skal ud og bruge en masse energi, så det med at klatre lyder meget godt på den beskrivelse, at de skal udfordres hele tiden, og konkurrere? 

Hvilken branche arbejder du selv i? Ser du dig selv som meget vædder? Jeg har termin 16 april. 

Anmeld Citér

15. august 2016

Louise1984

Smølfine123 skriver:

Jeg havde en ex som var skytte og vi passede rigtig dårligt sammen. Jeg har så fået en skytte søn. Da jeg var gravid frygtede jeg også at vi ikke ville matche. Men vi klikker rigtig godt.

jeg har en anden søn der har samme stjernetegn som mig, og her er faktisk flere konflikter. 

Du skal ikke lægge meget i det - astrologi er også MEGET mere end bare ens hovedstjernetegn. De rigtige astrologer bruger specifikt fødselstidspunkt

Hej Smølfine 

OK. Ja kan godt forstå du bliver lidt nervøs, med tanken om en anden skytte i dit liv. 

Ja har godt set de bruger helt specifikke informationer, kunne være sjovt at få lavet på sine børn. 

Jeg har så også læst flere steder, at vægt og vædder er et godt match så snart de finder ud af hvordan de kan komprimere hinanden. Der bliver jo 3,5 år imellem, så de er jo stik modsat født på året. Hvilket har været helt bevidst. 

Min kæreste (krebs) og jeg (løve) har fødselsdag med kun 3 ugers mellemrum, men har da været sammen i 14 år nu  Der er så meget man kan vurdere det på.

Anmeld Citér

15. august 2016

Muhmi

Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Er dit/jeres barn vædder? Hvis ja - må i gerne fortælle om det, for jeg synes når man læser om stjernenet er det bare et stor stædig hidsigprop i forhold til vores søn på 3 år som er vægt, og mega kærlig! 

Det er ikke fordi jeg tror specielt meget på stjernetegn, men det meste passer jo meget godt på os? 

Louise - som venter et april barn, vædder eller tyr. 

Har Silas som er vædder.

Han har altid været nem, haft stor hang til smil og glæde, han er åben, dog med sine forbehold overfor nye og måske lidt farlige ting, så han er en smule forsigtig men uden at være en "tøsedreng". Der er altid fuld fart på ham og han kan næsten aldrig sidde stille i mere end ti-femten minutter ad gangen. Han er, efter han er blevet 5 år, en dreng der gerne vil bestemme hvor skabet skal stå, men det er så vidt jeg ved en aldersting Han er meget følelsesladet og har STOR medfølelse for sine medmennesker, men også overfor dyr, han elsker alle dyr og er super tålmodig når det kommer til at skulle få dem hen til sig for at kunne kæle med dem, dog er han ikke så glad for vilde (legesyge) hunde. Han er ikke aggressiv, men han kan godt blive rigtig sur og ked af det hvis noget ikke går som han gerne vil det, men igen, det er vist også en aldersting, for det er også ret nyt

Anmeld Citér

15. august 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Louise1984 skriver:

Hej hannetheis 

Okay, ja har godt læst at en vædder skal ud og bruge en masse energi, så det med at klatre lyder meget godt på den beskrivelse, at de skal udfordres hele tiden, og konkurrere? 

Hvilken branche arbejder du selv i? Ser du dig selv som meget vædder? Jeg har termin 16 april. 

Ja jeg er nok meget en vædder. Jeg har altid mange ideer som gerne skal udføres ved hjælp af andre. Jeg fortæller hvad de skal og får dem til at udføre det.

Jeg er uddannet pædagog med pt arb løs. Det frustrerer mig ikke at have et job og kunne bruge dem erfaring og de ideer jeg har til aktiviter med børnene.

Jeg har mange ideer som ofte omhandler omflytning i hjemmet eller projekter i haven. Men ser helst manden laver de fleste ting. ( måske derfor vi næsten ingen jordbær har fået i år. Da han ikke ville passe dem for mig. Og jeg kun har plantet dem)

(Måske også derfor manden siger kun 2 ikea ture om året)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.