Er dit barn vædder stjernetegn?! Råd! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2016

Louise1984

"Anarkisten" skriver:

Hej 

Jeg er vædder, min ældste søn er vædder og min yngste er tyr. Stjernetegn er ikke noget jeg studerer, men syntes det er meget hyggeligt  Ord der kendetegner min ældste søn: Kærlig, omsorgsfuld, sensitiv, stædig, forsigtig og meget mere. Kan jeg kende de ord selv? Hmm.....ja, det kan jeg. 

Min yngste, som er tyr, ligner mig nok lidt mere, men det er i forhold til temperament og han burde ligne min mor, hvad det angår (ja hun er også tyr) og det gør han langt fra  så jeg syntes det er svært at sige om de forskellige tegn passer. Min yngste skulle så have været vædder hvis han ellers var kommet på terminsdagen 

Hej Anarkisten 

Okay, så du tænker at jeg skal ikke være nervøs for, at min søn/datter bliver en stor hidsig ballademager? Vores søn som er vægt, har da selvfølgelig også sine hidsige flip dagligt, men det er jo på grund af trodsalderen, 3 år. 

Nogle børn har bare mere temperament end andre, og jeg synes sku min søn kan blive hidsig nok!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Louise1984

hesøth skriver:

Min datter på nu 13 er vædder (10. april). Hun er hverken hidsig eller specielt stædig. Hun er til gengæld meget glad og udadvendt - og har let ved at tale med folk. Sød - og aldrig sur/ked ret længe af gangen :-)

Hej hesøths

Okay dejligt at høre! Jeg har termin 16/4 så det er ikke så langt fra din datter. Den eneste jeg har at sammenligne med, er min mor. Hun kan satanedme være LIDT for stædig, hvilket har givet os nogle kampe, specielt da jeg var en doven teenager (løve stjernetegn), hehe

Anmeld Citér

15. august 2016

Babilooo

Jeg havde en ex som var skytte og vi passede rigtig dårligt sammen. Jeg har så fået en skytte søn. Da jeg var gravid frygtede jeg også at vi ikke ville matche. Men vi klikker rigtig godt.