Er dit barn vædder stjernetegn?! Råd! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
16 svar
6 synes godt om
14. august 2016

Louise1984

Hej Alle 

Er dit/jeres barn vædder? Hvis ja - må i gerne fortælle om det, for jeg synes når man læser om stjernenet er det bare et stor stædig hidsigprop i forhold til vores søn på 3 år som er vægt, og mega kærlig! 

Det er ikke fordi jeg tror specielt meget på stjernetegn, men det meste passer jo meget godt på os? 

Louise - som venter et april barn, vædder eller tyr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Vivienne

Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Er dit/jeres barn vædder? Hvis ja - må i gerne fortælle om det, for jeg synes når man læser om stjernenet er det bare et stor stædig hidsigprop i forhold til vores søn på 3 år som er vægt, og mega kærlig! 

Det er ikke fordi jeg tror specielt meget på stjernetegn, men det meste passer jo meget godt på os? 

Ej hvor sjovt.

Jeg har en vægt og venter en vædder. 

Min vægt er energisk, stædig, snakker hele tiden. Lidt kærlig er han også. Og megacharmerende. 

Kender en dreng på 10 som er vædder, dog det helt modsatte af hvad en vædder er. Han er alt for kærlig, sensitiv, følsom og kreativ. Han minder mere om en fisk (blev født tæt på grænsen til fisk). 

Man kan nok ikke kigge så meget på stjernetegn mens de er så små, da de alle gennemgår faser som intet med stjernetegn har at gøre. Tror du må vente til de kommer i teenagealderen tidligst

Anmeld Citér

15. august 2016

Xolia

Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Jeg er vædder  (8.april) og jeg er stædig og var nok også lidt hidsig som barn, men vil dog sige at jeg i dag er meget hjælpsom og måske nogle gange tænker mere på andres ve og vel end mit eget - også selvom jeg ikke kender dem.

Og så er jeg meget udadvendt og har let ved at tale med nye mennesker. 

Anmeld Citér

15. august 2016

"Anarkisten"

Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Hej 

Jeg er vædder, min ældste søn er vædder og min yngste er tyr. Stjernetegn er ikke noget jeg studerer, men syntes det er meget hyggeligt  Ord der kendetegner min ældste søn: Kærlig, omsorgsfuld, sensitiv, stædig, forsigtig og meget mere. Kan jeg kende de ord selv? Hmm.....ja, det kan jeg. 

Min yngste, som er tyr, ligner mig nok lidt mere, men det er i forhold til temperament og han burde ligne min mor, hvad det angår (ja hun er også tyr) og det gør han langt fra  så jeg syntes det er svært at sige om de forskellige tegn passer. Min yngste skulle så have været vædder hvis han ellers var kommet på terminsdagen 

Anmeld Citér

15. august 2016

hesøth

Min datter på nu 13 er vædder (10. april). Hun er hverken hidsig eller specielt stædig. Hun er til gengæld meget glad og udadvendt - og har let ved at tale med folk. Sød - og aldrig sur/ked ret længe af gangen :-)

Anmeld Citér

15. august 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Vi er 3 vædder.

Jeg er vædder rolig og men at omgåes.

Min ældste søn er vædder han er samme tybe som jeg han trækker sig når vennerne slås. Og er ikke til de sådan vilde drenge lege. Han er mere en kreativ og klatre person.

Vores mellemste er også vædder. Han har et stort temperament. Men samtidig er kan også utrolig kærlig over for andre.

Anmeld Citér

15. august 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingen råd. Børn er som de er uanset, hvilket stjernetegn de er.

Jeg er selv vædder og min datter er vædder. Jeg kender andre væddere som er helt modsat min datter.

Anmeld Citér

15. august 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Louise1984 skriver:

Hej Alle 

Min bror er vædder og det mest kærlige, godmodige og tolmodige væsen 

jeg er tyr, og noget mere viljestærk 

tror du skal håbe på vædder 

Anmeld Citér

15. august 2016

Louise1984

Vivienne skriver:

Ej hvor sjovt.

Jeg har en vægt og venter en vædder. 

Min vægt er energisk, stædig, snakker hele tiden. Lidt kærlig er han også. Og megacharmerende. 

Kender en dreng på 10 som er vædder, dog det helt modsatte af hvad en vædder er. Han er alt for kærlig, sensitiv, følsom og kreativ. Han minder mere om en fisk (blev født tæt på grænsen til fisk). 

Man kan nok ikke kigge så meget på stjernetegn mens de er så små, da de alle gennemgår faser som intet med stjernetegn har at gøre. Tror du må vente til de kommer i teenagealderen tidligst

Hej Viviennes

Ja det passer også meget godt på vores søn. Han er i perioder god til at lege selv, og vil rigtig gerne have os med i legen hele tiden, han vil ikke have en af os, skal føle sig udenfor?! 

Tja det kan godt være, jeg bare er ved at blive skør i den her graviditet. Men når man læser vædderens stjernetegn, er det ikke ligefrem fordi jeg glæder mig til den baby's personlighed, hehe. 

Det er nok bare hormonerne. 

Hvornår er dit vædder barn sat til, terminsdato? 

Anmeld Citér

15. august 2016

Louise1984

Xolia skriver:

Jeg er vædder  (8.april) og jeg er stædig og var nok også lidt hidsig som barn, men vil dog sige at jeg i dag er meget hjælpsom og måske nogle gange tænker mere på andres ve og vel end mit eget - også selvom jeg ikke kender dem.

Og så er jeg meget udadvendt og har let ved at tale med nye mennesker. 

Hej Xolias 

Ja min mor er nemlig vædder, og er EKSTREM stædig. Hvilket godt kan irritere mig helt vildt, fordi det simpelthen kan blive for meget nogen gange. Hun har været sygeplejerske hele sit liv, og vil nemlig rigtig gerne tage sig af andre, før hun tager sig af sig selv. 

Det kan godt være positivt, men i min (løve) verden er det også godt at være god til, at være egoist!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.