Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bissen skriver: Jeg har prøvet præcis det samme 4 gange efter min datters fødsels for snart 2 år siden. Det er sandsynligvis et hold i ryggen. Jeg tog sidste gang til kiropraktor fordi det var virkelig slemt. Hun fandt ud af, at det skyldtes at min bækken bevægede sig lidt skævt, som gjorde at jeg kompenserede i mine bevægelser og derfor skulle der ikke så meget til for at udløse et hold i ryggen. Jeg har været der 4 gange og nu er bækkenet på plads og har ikke oplevet nogle smerter i 3 mdr nu.
Jeg har prøvet præcis det samme 4 gange efter min datters fødsels for snart 2 år siden. Det er sandsynligvis et hold i ryggen. Jeg tog sidste gang til kiropraktor fordi det var virkelig slemt. Hun fandt ud af, at det skyldtes at min bækken bevægede sig lidt skævt, som gjorde at jeg kompenserede i mine bevægelser og derfor skulle der ikke så meget til for at udløse et hold i ryggen.
Jeg har været der 4 gange og nu er bækkenet på plads og har ikke oplevet nogle smerter i 3 mdr nu.
Hvor mange behandlinger skulle der til før du blev smertefri igen?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor mange behandlinger skulle der til før du blev smertefri igen?
Smertefri - to behandlinger.
Og for at få bækkenet på plads - 4.
mangler lige en behandling mere for at sikre at det stadig sidder korrekt.
Bissen skriver: Smertefri - to behandlinger. Og for at få bækkenet på plads - 4. mangler lige en behandling mere for at sikre at det stadig sidder korrekt.
Okay håber os snart jeg er smertefri har barnedåb lige rundt om hjørnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128