Annabell88 skriver:
Hvor blev jeg dog ked af at læse de kommentar da jeg fik åbnet indlægget!!
Altså sådan rigtig ked af det!
Og i kender jo heller ikke hele historien bag hans sygdom.. Men det bliver jeg jo nok også nød til at forklarer nu. Jeg havde jo selvfølelig ikke tænkt mig at han skulle med i cirkus hvis ikke han fik det bedre det ville være synd for ham!
Han har siden 1 års alderen været meget plaget af uforklarlige feber (1-2 gange om måneden) og det kunne forløbe over få timer til 3 dage vi har flere gange været ved lægen og ikke fået en forklaring på det. Stort set alle vores ferier har han været ramt af feber.
Når man så tit er syg er det meget svært at planlægge og tit melder vi af til noget. Derfor... Hvis det så bare havde stået på de der få timer var vi jo selvfølelig taget afsted uanset hvad folk så måtte synes om os som forældre eller andre fordomme! Jeg håber vi kan lade den ligge her.
Han har desværre ikke fået det bedre og lillebror er nu også ramt så det må være noget virus denne gang.
Jeg tager stadig imod gode råd med åbne arme.
Hej med dig.. Er ked af at høre at din dreng er plaget af feber.. Har i været henvist til udredning på er sygehus?? Hvis ikke så syntes jeg du skal snakke med din søns læge om mulighed for det.. Grunden kommer her: min søn har i en rigtig lang periode fra han var ca 1 år været plaget af feber ca hver 2. Uge han havde uforklarlig feber med ca 41-42 i feber med ca 9 dages mellemrum, han blev undersøgt rigtig mange gange og da han er hjertebarn og opereret i 6 mdr alderen var jeg mega hysterisk omkring det og nok derfor de mange scanninger og bloddyrkninger som alle viste det samme, nemlig ingenting.. Vi blev efter lang tids febersygdom henvist til OUH på deres immunfefekt afdeling og efter et par konsultationer over 1/2 år, med notering af feber og symptomer, stod det klart at han havde et febersyndrom PFAPA som er feber uden årsag, eneste behandling som virker ved 75 % af alle tilfælde er fjernelse af mandler, hvilket er et relativt lille indgreb, han fik fjernet sine mandler maj måned sidste år i en alder af næsten 3 år, og vupti 7-9-13 bank under bordet.. Han har ikke haft feber siden. Jeg siger ikke at det er det din søn lider af, men måske det er en mulighed.. Jeg har iøvrigt tvunget rigtig meget Panodil i min søn i årenes løb og det er ikke sjovt men ved Gud det er lettende, jeg kan sagtens forstå dig og dine valg.. Kæmpe krammer til dig, jeg håber i finder ud af hvad din søn fejler 
Anmeld
Citér