Sygedage fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Har jeg nævnt jeg var højgravid? Er ikke gravid.

Hé Hé læste det som at du var i uge 29. Nu ka jeg så lige se at det var i uge 29 SORRY!! Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ahhhh jeg tvivler på at du ligefrem har haft en depression på 5!!! Dage?? 

Du har fået et kæmpe chock og er blevet voldsomt ked af det - naturligvis - men derfor skal du jo passe dit arbejde?? 

Hvis du kæmper med depression så er det jo hvad det er og så bør din arbejdsgiver få en paragraf 56 på dig(refusion fra 1. Sygedag)  

Nu kan man jo være så langt nede at man ikke kan hænge sammen, selvfølgelig skal jeg passe mit arbejde men man kan jo blive ramt af noget som gør det svært i en periode...

Anmeld Citér

14. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nu kan man jo være så langt nede at man ikke kan hænge sammen, selvfølgelig skal jeg passe mit arbejde men man kan jo blive ramt af noget som gør det svært i en periode...

Ja - man kan blive voldsomt ked, trist, blive overmandet af sorg - men i sidste ende, hven skal så betale for det? Din arbejdsgiver? Jeg er ikke en kold satan, men jeg synes virkelig, at det rigtige må være at forsøge at få lov til at holde en uges ferie. Og for at svare pådut spørgsmål - JA - 7 sygedage på en måned er voldsomt meget.

Anmeld Citér

14. august 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Ja - man kan blive voldsomt ked, trist, blive overmandet af sorg - men i sidste ende, hven skal så betale for det? Din arbejdsgiver? Jeg er ikke en kold satan, men jeg synes virkelig, at det rigtige må være at forsøge at få lov til at holde en uges ferie. Og for at svare pådut spørgsmål - JA - 7 sygedage på en måned er voldsomt meget.

Hun betaler vel selv for det når hun er vikar

Anmeld Citér

14. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg betaler selv når jeg er vikar 

Anmeld Citér

14. august 2016

Anonym

Er du normalt meget syg? Tænker ikke at 7 dage er voldsomt meget hvis man normalt ikke er meget syg...

mht depressionen så kan en sorg over at blive forladt sagtens gøre at hun ryger tilbage til den depression, som hun i forvejen er i behandling for, så syntes ærlig talt at nogle herinde er lidt lovlige hårde i jeres kommentarer, især når det ikke helt lyder til at indlægget er læst grundigt igennem... 

personligt ville jeg tage fat på din leder/chef og forklare situationen... Så har du været ærlig, og ærlighed kommer man bare længst med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.