Gå fra ham? hjææælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

Dorthe1986

SØS skriver:

tjae... Jeg synes egentlig bare at jeg virkelig ofte læser samme smøre herinde med totalt mangel på omtanke omkring valg af far til sine børn - og ikke sjældent er der flere børn involveret og jeg FATTER det bare ikke! Du har dog ret, TS kan ikke bruge mine ord til det store, men måske - måske - vil det skabe en eller anden form for eftertanke hos andre, der læser med, måske vil flere være en anelse mere kritiske med hvem de vælger som far til deres børn... Jeg håber! 

Jeg er helt enig, at vi læser mange af de her historier. Jeg selv kan siges at være en af dem. Og hvad kan jeg sige jeg var naiv. Problemet er bare at de her ting handler om følelser og for mange er det nærmest umuligt at tænke rationelt når det er blandet med at være forelsket og have den her drøm om børn. Det gør det ikke rigtigt , men det er svært. 

Jeg troede på at min eks ville ændre sig så snart vores dreng blev født. Hvorfor? For det sagde han jo. Men det er bund naivt ved jeg jo i dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

GrønStjerne

Sådan som jeg læser din historie ville jeg nok vælge at sætte ham stolen for døren. Tag en alvorssnak med ham når børnene er puttet. Hvis han ikke er villig til at kæmpe og ændre nogle ting så er der ikke noget at slås for.

Hårdt sagt, men man må kæmpe sammen som et hold. Hvis du står alene og skal slås for tingene, så har du bedre selv...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.