Stadig aktiv på dating sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Efter min erfaring på disse sider, så har du gjort det rigtige... Han søger jo videre og derfor går han ikke helhjertet ind for at lære dig at kende og give det en chance... Han er en player...

Og man skal aldrig have sex på første date, hvis man møder folk på disse sider medmindre man gerne vil have one Night stand... For disse fyre er det et tag selv bord af naive love hungrende kvinder.. Nogen er nok reelle mænd, men du skal være meget heldig med at finde kærligheden på dating sider, ligesom at vinde i Lotto... 

Jeg tror man finder kærligheden alle andre steder end på dating sider... håber du finder lykken...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Der er den her fyr. Vi har været på en date hjemme hos mig, kyssede og hyggede os rigtig meget men ingen sex, for ingen af os havde regnet med sex så vi havde intet kondom. Vi snakker om at vi begge søger noget seriøst og at vi virkelig har hygget os. Nå men han invitere så på endnu en date, bio og middag. Og det vil jeg herre gerne og han bliver glad og skriver at han glæder sig og allerede er ret vild med mig og jeg er i den syvende himmel hele dagen og kan ikke vente på at det blir fredag. Dagen efter (idag) skriver han så på den dating side hvor vi fandt hinanden om der er nogen der vil skrive.  Og så får jeg bare en kæmpe klump i maven for jeg var bare derinde og se om han havde skrevet til mig, havde ikke regnet med det her. Det forstår jeg jo ikke. Er det bare mig der er sart eller er det ikke lidt et tegn på at han netop ikke er vild med mig og leder efter noget bedre? Jeg skrev sådan helt neutralt høfligt at jeg ikke havde lyst til daten alligevel, at han virkede sød men nok ikke er min type alligevel, forsat god dag . Han blev rigtig skuffet og spørg hvorfor og om jeg ikke nok vil give ham en chance og at han vil gøre alt for at få mig til at ha lyst til at se ham igen. What to do?  Har jo lyst til at se ham. Men gider ikke en player. På den anden side er det måske bare mig der er for jaloux? Eller? 

Jeg synes at du er mega sart og jaloux, ja. 

I har set hinanden én gang og har ikke engang knaldet endnu. Jeg synes det er totalt i orden at han stadig afsøger andre muligheder.

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes at du er mega sart og jaloux, ja. 

I har set hinanden én gang og har ikke engang knaldet endnu. Jeg synes det er totalt i orden at han stadig afsøger andre muligheder.

Nu spurgte jeg heller ikke ind til om det var ok han søger andre, for selfølgelig er det det, alle singler har lov til at scorer rundt som de lyster. Min undren gik på hvorfor og hvordan osv det er at han siger han er vild med mig og leder efter en seriøs kæreste, men forsat er aktiv i sin søgning efter andre på date siden, altså så kan han jo ikke være helt så vild med mig som han påstår desværre. Jeg skriver da ihvertfald ikke efter andre hvis jeg har et crush på en bestemt fyr. Men sådan er folk jo så forskellige. 

Anmeld Citér

11. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Nu spurgte jeg heller ikke ind til om det var ok han søger andre, for selfølgelig er det det, alle singler har lov til at scorer rundt som de lyster. Min undren gik på hvorfor og hvordan osv det er at han siger han er vild med mig og leder efter en seriøs kæreste, men forsat er aktiv i sin søgning efter andre på date siden, altså så kan han jo ikke være helt så vild med mig som han påstår desværre. Jeg skriver da ihvertfald ikke efter andre hvis jeg har et crush på en bestemt fyr. Men sådan er folk jo så forskellige. 

Præcis, folk er forskellige. Det er nok også det jeg prøver at sige. At du ikke skal lægge dine egne motivationer over på ham. 

Dernæst vil jeg også sige at det naturligvis er begrænset hvor vild man kan være med en person efter at have hængt ud én gang.

Så hvis han strør om sig med kærlighedserklæringer, ville jeg måske være lidt på vagt.

Men at være "vild med" er jo også et begreb der kan tolkes forskelligt. Mon ikke han bare mener at han synes at du er skøn og dejlig og gerne vil lære dig bedre at kende?

Anmeld Citér

11. august 2016

Sprit25

Mathias Villads skriver:

Efter min erfaring på disse sider, så har du gjort det rigtige... Han søger jo videre og derfor går han ikke helhjertet ind for at lære dig at kende og give det en chance... Han er en player...

Og man skal aldrig have sex på første date, hvis man møder folk på disse sider medmindre man gerne vil have one Night stand... For disse fyre er det et tag selv bord af naive love hungrende kvinder.. Nogen er nok reelle mænd, men du skal være meget heldig med at finde kærligheden på dating sider, ligesom at vinde i Lotto... 

Jeg tror man finder kærligheden alle andre steder end på dating sider... håber du finder lykken...

Ej sorry to say, men der er utrolig mange der finder kærligheden på nettet. Jeg har desværre ikke tal på. 

At date på nettet er vel som at date i byen. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Babydreams

Mathias Villads skriver:

Så må jeg have vundet i lotto, da jeg fandt kærligheden på nettet 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym

Jeg synes da netop at dating sites er gode - specielt hvis man ikke er en gå i byen og score type. Jeg regnede lige ud at 80pct af mine veninder der har børn er gift med mænd de har mødt på nettet. Jeg tror det afhænger af datingsitet og ens evne til at sortere. Scor.dk er fx ikke lige det bedste sted at starte. Elitedaters er typisk mænd der går lidt for meget op i deres karriere og dig selv. Man skal prøve sig frem.

er selv i et forhold hvis vi mødte hinanden for 9 år siden på dating.dk  Samtidig har jeg aldrig mødt en date mens jeg ventede på bussen eller hos bageren ..... Og for øvrigt havde vi sex på første date.

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes da netop at dating sites er gode - specielt hvis man ikke er en gå i byen og score type. Jeg regnede lige ud at 80pct af mine veninder der har børn er gift med mænd de har mødt på nettet. Jeg tror det afhænger af datingsitet og ens evne til at sortere. Scor.dk er fx ikke lige det bedste sted at starte. Elitedaters er typisk mænd der går lidt for meget op i deres karriere og dig selv. Man skal prøve sig frem.

er selv i et forhold hvis vi mødte hinanden for 9 år siden på dating.dk  Samtidig har jeg aldrig mødt en date mens jeg ventede på bussen eller hos bageren ..... Og for øvrigt havde vi sex på første date.

Tja jeg mødte også min mand på nettet og hvad værre var, vi ledte kun efter sex og havde også sex på første date - faktisk var det sex det handlede om det første lange stykke tid  men nu er vi gift, har et fælles barn og det hele kører. Faktisk passer vi så godt sammen og har det så godt det næsten grænser sig til kvalme   

Anmeld Citér

11. august 2016

MysteriousAngel

Mathias Villads skriver:

Ja jeg kender da flere par der er lykkelige efter at have mødt hinanden på nettet, my self included. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.