Stadig aktiv på dating sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
18 svar
62 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2016

Anonym trådstarter

Der er den her fyr. Vi har været på en date hjemme hos mig, kyssede og hyggede os rigtig meget men ingen sex, for ingen af os havde regnet med sex så vi havde intet kondom. Vi snakker om at vi begge søger noget seriøst og at vi virkelig har hygget os. Nå men han invitere så på endnu en date, bio og middag. Og det vil jeg herre gerne og han bliver glad og skriver at han glæder sig og allerede er ret vild med mig og jeg er i den syvende himmel hele dagen og kan ikke vente på at det blir fredag. Dagen efter (idag) skriver han så på den dating side hvor vi fandt hinanden om der er nogen der vil skrive.  Og så får jeg bare en kæmpe klump i maven for jeg var bare derinde og se om han havde skrevet til mig, havde ikke regnet med det her. Det forstår jeg jo ikke. Er det bare mig der er sart eller er det ikke lidt et tegn på at han netop ikke er vild med mig og leder efter noget bedre? Jeg skrev sådan helt neutralt høfligt at jeg ikke havde lyst til daten alligevel, at han virkede sød men nok ikke er min type alligevel, forsat god dag . Han blev rigtig skuffet og spørg hvorfor og om jeg ikke nok vil give ham en chance og at han vil gøre alt for at få mig til at ha lyst til at se ham igen. What to do?  Har jo lyst til at se ham. Men gider ikke en player. På den anden side er det måske bare mig der er for jaloux? Eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Der er den her fyr. Vi har været på en date hjemme hos mig, kyssede og hyggede os rigtig meget men ingen sex, for ingen af os havde regnet med sex så vi havde intet kondom. Vi snakker om at vi begge søger noget seriøst og at vi virkelig har hygget os. Nå men han invitere så på endnu en date, bio og middag. Og det vil jeg herre gerne og han bliver glad og skriver at han glæder sig og allerede er ret vild med mig og jeg er i den syvende himmel hele dagen og kan ikke vente på at det blir fredag. Dagen efter (idag) skriver han så på den dating side hvor vi fandt hinanden om der er nogen der vil skrive.  Og så får jeg bare en kæmpe klump i maven for jeg var bare derinde og se om han havde skrevet til mig, havde ikke regnet med det her. Det forstår jeg jo ikke. Er det bare mig der er sart eller er det ikke lidt et tegn på at han netop ikke er vild med mig og leder efter noget bedre? Jeg skrev sådan helt neutralt høfligt at jeg ikke havde lyst til daten alligevel, at han virkede sød men nok ikke er min type alligevel, forsat god dag . Han blev rigtig skuffet og spørg hvorfor og om jeg ikke nok vil give ham en chance og at han vil gøre alt for at få mig til at ha lyst til at se ham igen. What to do?  Har jo lyst til at se ham. Men gider ikke en player. På den anden side er det måske bare mig der er for jaloux? Eller? 

Vær dog ærlig og fortæl hvorfor, lad ham vide, at du ikke er besidderisk, men at du syntes, at det var mærkeligt.

Anmeld Citér

10. august 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg synes du overreagere ved at skrive som du gjorde til ham. Du burde være ærlig og sige du blev frustreret over det. Fremfor han ikke er din type ligepludselig. I har jo ikke låst jer til hinanden.  Tag et skridt af gangen og se hvad der sker 

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vær dog ærlig og fortæl hvorfor, lad ham vide, at du ikke er besidderisk, men at du syntes, at det var mærkeligt.

Jeg kan bare slet ikke formulere det uden det enten lyder som om jeg er en jaloux usikker lille pige, eller en jaloux sur kælling med ejerfornemmelse og jeg vil rigtig gerne ikke være nogen af delene. 

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Spørg ham direkte hvorfor han efterspurgte andre at skrive med, når i havde en aftale.

Det lyder som om han vil spille på flere heste. Jeg ville trække følehornene til mig. Jeg ved ikke om jeg ville give ham en chance, for selv om jeg var vild med ham, ville det at han skrev som han gjorde, betyde at jeg ville være mistænksom fremover og det er jo ikke den bedste indgangsvinkel til et forhold.

Omvendt så ved han at du også kan læser hvad han skrive på datingsitet, så han har ikke skjult noget.

Men ja, spørg ham.

Har han mon også profiler på andre sites?

Jeg har desværre prøvet det samme mange gange og de viste sig at være playere.

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Spørg ham direkte hvorfor han efterspurgte andre at skrive med, når i havde en aftale.

Det lyder som om han vil spille på flere heste. Jeg ville trække følehornene til mig. Jeg ved ikke om jeg ville give ham en chance, for selv om jeg var vild med ham, ville det at han skrev som han gjorde, betyde at jeg ville være mistænksom fremover og det er jo ikke den bedste indgangsvinkel til et forhold.

Omvendt så ved han at du også kan læser hvad han skrive på datingsitet, så han har ikke skjult noget.

Men ja, spørg ham.

Har han mon også profiler på andre sites?

Jeg har desværre prøvet det samme mange gange og de viste sig at være playere.

Ja jeg har også bare prøvet alt for ofte at mænd viser sig at være nogle dumme svin. Og jeg har i forvejen trust issues efter min eks der løj og var utro i tre år, og utallige småflirts med fyre der kneppede rundt med den halve by bag min ryg fordi jeg var for godtroende og troede at bytur med gutterne bare betød bytur med gutterne eller at en bedste veninde bare er en bedste veninde.  Ku være jeg skulle finde en god psykolog istedet for en fyr  griner. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Newsence

Godt være du ikke vil lyde jaloux men det er jo hvad du er.. Og I har jo ikke aftalt noget om at det kun er jer to..

jeg syntes du her spilder en stor chance for evt at finde en sød fyr. Ja han kan være en player men det kan fyren der gør alt rigtigt også være ( tro mig) man bliver nød til at tage nogle chancer og måske ender det godt og måske brænder man nallerne. 

Men ingen siger jo at du SKAL have sex med ham næste gang..

jeg ville nok fortælle ham at du gik i panik og ønsker at I sætter farten lidt ned og kom så på den date.. Og bare nyd det i stedet for at lede efter fejl og farer alle vegne 

Anmeld Citér

11. august 2016

Kattha

Enig med de andre - skriv til ham, fortæl du blev lidt overrasket og derfor reagerede sådan som du gjorde, eller lignende.. Det er nok bedst med lidt ærlighed, så du ikke bare virker mystisk ubeslutsom, og ikke ved hvad du vil have Men du troede jo at det betød han ikke var så interesseret.. og det er jo en ærlig sag. Så kan han også få mulighed for at sige noget til det. Og håber I får en god date alligevel 

Anmeld Citér

11. august 2016

Liv_86

Måske han var på dating siden for at se om du havde været på???

jeg forstår det som om at han først har skrevet det han skrev efter at du også var på? Ellers er det læst forkert. 

Men altså jeg har også før skrevet med flere på en dating side selvom jeg har været på en date. Indtil man har en klar aftale om at man ikke dater andre har man vel lov til at skrive med andre. 

Tænker du går glip af chancen for at finde ud af om han er en reel fyr

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Måske han var på dating siden for at se om du havde været på???

jeg forstår det som om at han først har skrevet det han skrev efter at du også var på? Ellers er det læst forkert. 

Men altså jeg har også før skrevet med flere på en dating side selvom jeg har været på en date. Indtil man har en klar aftale om at man ikke dater andre har man vel lov til at skrive med andre. 

Tænker du går glip af chancen for at finde ud af om han er en reel fyr

Nej han havde skrevet det inde i et forum der hedder søger date, ca en time før jeg loggede på.

Men ja folk har ret, vi havde ikke aftalt noget om kun at være os så han har intet gjort galt. Og jeg er heller ikke sur på ham overhovedet. Men tror bare jeg søger en type der tar det som en selvfølge ligesom mig selv. En type der når han/hun er vild med en, så ikke er interesseret i at skrive med andre mulige dates. Tak for svar alle sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.