Indlæggelse og barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Det er godt 10 måneder siden jeg fik den udmelding fra kommunen,  så de ved ikke at jeg nok skal indlægges. :/

Så ville jeg prøve igen. Det er jo en anden situation. 

Hvis de bare har set dig som almindelig enlig mor er det jo klart de ikke kan hjælpe. Men det her er jo noget andet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

klmf

Jeg har lidt svært ved at gennemskue det realistiske i at ville have en 2--årig med sig indlagt på sygehuset i 3 uger (og kan ikke rigtig se hvordan). Enestue er man sjældent garanteret, så du og barnet skal sove sammen med andre på 2-4-6 mandsstuer? (Måske ikke lige det fedeste for de andre patienter heller). Hvordan skal barnet komme fra sygehuset til dagpleje? Hvem passer når du lige er blevet opereret og ikke kan selv? Skal barnet spise fra kantinen hver dag i 3 uger? Når det ikke er barnet der er indlagt, spiser det jo ikke gratis fra afdelingen. Et sygehus er på ingen måder et sted for børn, der ikke selv er indlagt medmindre man er på børneafdelingen, hvor det er tilpasset og egnet til børn. Ej, det skaber en kaskade af spørgsmål jeg slet ikke kan rumme

Anmeld Citér

10. august 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Hvad sygehus var det? 

Jeg er tilknyttet Ouh 

Det var Holbæk 

Anmeld Citér

10. august 2016

Sujan

3 uger er alligevel også en forholdsvis lang indlæggelse i dagens Danmark. Så lyder til at være alvorligt og synes du skal kontakte hospitalets afd. de de måske har socialrådgiver m.m. der kan kontaktes for vejledning 

Anmeld Citér

10. august 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er godt 10 måneder siden jeg fik den udmelding fra kommunen,  så de ved ikke at jeg nok skal indlægges. :/

Så har det jo ikke noget med sagen/indlæggelsen at gøre? Selvfølgelig skal dit barn ikke i aflastning/pleje, bare fordi du er alene med hende, men det her er jo en særlig situation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.