Jeg har i den sener tid gået og overvejet hvad jeg gør hvis jeg skal indlægges, da der er sandsynlighed for det.
Jeg er alene med min datter og hendes far er ikke indover og jeg kan ikke tvinge ham til at ville sin datter, hun har intet kontakt med hendes fars side af familien, og jeg har intet familie tilbage og er derfor virkelig alene.
Jeg heller intet pasning til min datter hvis jeg skal indlægges, vi snakker indlæggelse i op til 3 uger jeg har altid klare mig 100% selv og får kun ros fra kommunale personer.
Men alligevel spekulere jeg på hvad man går, er der nogen steder man kan søge hjælpe eller hvordan, jeg kunne aldrig overlade mit barn til en fremmed eller være væk fra hende så længe, hun har kun mig og Ingen andre. Dagpleje mor kan jo ikke tage hende så længe og det tror jeg heller ikke hun må. Det ville være en kæmpe svigt af min datter hvis det bliver en realitet. Indlæggelsen er ikke alvorlig og jeg ville kunne klare mig 100% selv Efterfølgende. Men kan min datter blive indlagt sammen med mig? Mon de ville lave en undtagelse ibetragtning af min situation?
Jeg snakker selvfølgelig med lægerne på sygehuset hvis det bliver en realitet
Anmeld
Citér