Hvad dropper man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2016

Aluka

Mariia4 skriver:

Hej alle 

Jeg er 5+2 og har hertil lidt spørgsmål om forskellige ting i hverdagen, jeg håber folk kan hjælpe med  

Jeg har læst at make-up, creme, parfume og solbadning, ikke er godt når man er gravid, er i andre stoppet med at det eller har i købt nogle mærker som er okay at bruge? Jeg ved godt at hårfarve er udelukket og det har jeg det fint med, men jeg bruger mange produkter til både hår og krop jeg nødig vil undvære, specielt deo og make-up 

Håber nogen har nogle gode råd  

Jeg prøver generelt at undgå alt med parfume og parabener, både som gravid, men også ellers..

Der er massere af muligheder nden for skønhedspleje - bruger økologisk shampoo fra en frisør, cremer, deo osv, køber jeg parfume fri (Kan fåes alle steder)

Og mht. make up er der mærker som nilens jord som skulle være uden for mange kemikalier...

Og ellers bare sund fornuft i forhold til mængde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Carina:-)

Jeg har ikke drukket og ikke farvet hår men ellers har jeg brugt makeup vasket mit hår i det samme taget skumbad og spist sushi.

Tror ikke på at man kan trylle ens krop fri for kemikalier bare fordi man stopper op når man står med 2 streger.

Jeg bor også i en by med alt hvad det indebærer af bilos og ikke ret meget af mit tøj er økologisk- 

Så her lever jeg næsten som jeg plejer bortset fra alkohol og hårfarve. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Mariia4

Tusind tak for alle jeres rigtig gode svar dejligt at vide man kan få gode råd herinde når man er gravid for først gang 

Anmeld Citér

7. august 2016

Bb2015

Mariia4 skriver:

Hej alle 

Jeg er 5+2 og har hertil lidt spørgsmål om forskellige ting i hverdagen, jeg håber folk kan hjælpe med  

Jeg har læst at make-up, creme, parfume og solbadning, ikke er godt når man er gravid, er i andre stoppet med at det eller har i købt nogle mærker som er okay at bruge? Jeg ved godt at hårfarve er udelukket og det har jeg det fint med, men jeg bruger mange produkter til både hår og krop jeg nødig vil undvære, specielt deo og make-up 

Hejsa

Da jeg var gravid droppede jeg al parfume og købte i stedet cremer og make up uden parfume (gerne uden de forkerte/dårlige parabener også)  købte desuden roll on deo uden parfume. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Diosa85

Mariia4 skriver:

Hej alle 

Jeg brugte make up hver dag. Men brugte ikke parfume. Farvede hår en enkelt gang i 2. trimester.

men du kan købe nilens jord det er dyrt men uden diverse kemikalier osv

Anmeld Citér

7. august 2016

Rockertand

Mariia4 skriver:

Hej alle 

Alt med måde og omtanke, men mange dropper det ene og det andet - hvorefter de så gladeligt bruger timevis i Københavns friske bil-os eller rejser til fremmede lande, hvor de drikker non-alkoholiske drikke med masser af farvestoffer eller gladeligt sover i hotellets overparfumerede sengetøj. Alt med måde og omtanke, man kan ikke undgå det helt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.