Medicin mod gravidkvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2016

NypåVej7årSenere

70121416 skriver:

Hej ts. 

Uh hvor jeg husker det, alle mine tre graviditeter at har været sådan fra uge 6+ til uge 20 også med indlæggelse. 

Medicinen hedder Zofran og/eller ondansetron. Det tog alt mit, gjorde så jeg kunne være til, få spist og drukket. 

Alt andet hjalp ikke på mig, det er dit kvalmecenter som skal lammes, det er nemlig koblet på din livmoder 

ring til lægen med det samme. Zofran kan fås i smelt tablet, som lægges under tungen, så ikk du skal have vand ned. 

De lå på mit natbord, og jeg tog den hver morgen ca 30 min før jeg stod op. 

Rigtig god bedring 

Tusind tak! Det lyder godt 

Med min sidste var jeg også indlagt 2 gange, og kan allerede nu føle, at jeg er ved at blive alt for svækket. Vil helt klart undersøge det.

Mange tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

70121416

NypåVej7årSenere skriver:

Tusind tak! Det lyder godt 

Med min sidste var jeg også indlagt 2 gange, og kan allerede nu føle, at jeg er ved at blive alt for svækket. Vil helt klart undersøge det.

Mange tak!

Se at komme det i forkøbet  

og så har mine graviditeter bare været stærke og helt efter bogen, derfor accepterede jeg at have det dårligt ringe trøst 

har været gravid 2 x hvor den ene døde i uge 8 og det andet var et vindæg - der var jeg ikke blevet dårlig efter uge 6 og så vidste jeg faktisk at der var noget galt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.