Hvornår drak du alkohol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

4xGreve

altså jeg stemte 13 men kommer nu til at tænke på at det først var 14 (til min konfi første gang og der vra jeg 14)

altså jeg syntes jeg har drukket meget men da jeg har et højt forbrandings nivau så har jeg kun været virkelig fuld 2 gange, og har de par gange altid haft min bror med (gik fro det meste altid i byen med min bror dengang)...
i en perioede fyret jeg den da ganske godt af 3 gange om ugen men jeg har aldrig dummet mig mens jeg har været fuld og aldrig gjord noget jeg har fortrudet eller ikke kunne være stolt af (tror det vildeste var at jeg danset med en fyr og syntes han så mega lækker ud (det var 1 af de 2 gange jeg har været rigtig fuld) og dagen efter skriver han, og jeg spøger om det var ham jeg danset med, ja det var det, og han så ikke lige vil sende et billede og det får jeg og føj hvor var han da bare ikke lækker)

Men den dag idag drikker jeg ikke selv og har faktisk overhoevdet ikke gjord det i 2 år og har egentligt heller ikke rigtigt tænkt mig at begynde igen, regner da med at jeg skal til fest mm. men uden alkohol for jeg syntes det er dejligt at være helt fri...

Jeg syntes unge drikker for meget, bruger for mange penge på det (udtaler mig ud fra min lillebror som er en ganske alm. ung fyr i sin bedste alder af 18år) og han er endda milder end mange af hans kammarater...
Syntes også der er for mange stoffer og der sker for mange ting når unge er i byen som bare ikke burde ske, og dette kunne evt. undgåes hvis man drak det mindre eller holdte sig væk fra stoffer...!

Syntes generalt at folk går for meget op i at drikke og af alkohol og forbinder det med hygge og sjov, og det syntes jeg er et forkert syn på alkohol, min mand får da også en øl i ny og næ men han drikker aldrig meere end 2 på en dag...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Cris

I dag drikker de måske ikke mere, men de drikker alt muligt og blandet. Nogle gange kan det være en ren bombe i maven. Vi drak øl og vodka blandet med juice. Jeg kan ikke huske, at vi har drukket mange forskellige ting. Men i dag køber de amok og de blander vodka med rum og med så nogle snaps som har forskellige smag og masser af sukker i. Og så tager de en øl og så et eller andet. Jeg tror, at mange bliver meget syge ikke fordi de har drukket for meget, men fordi de har blandet alt muligt til en ulækker alcohol bombe...

Anmeld

29. september 2009

Diana...

16 og stoppet da jeg var 20 og har stort set ikke drukket siden og kommer heller aldrig til det. jeg har det sjover uden alkohol.

Hov og nej det var ikke meget jeg drak langt fra faktisk. 

Anmeld

30. september 2009

malou

Jeg mener det var i 9 klasse da vi kunne komme med til skolefesterne på Johannesskolen.... men jeg drak mig aldrig piv stiv... det var ikke lige mig dengang. Jeg havde mine heste og det var vigtigere end div. fester. Jo rytterfesterne var sjove Jeg begyndte først sådan rigtigt at gå i byen som 18 årig... men havde så mange pauser ind i mellem. 

Jeg synes det er ok at de unge drikker.. hvis de bare kunne lade være med at bælle derud af som man så i tv igår..

knus malou

Anmeld

30. september 2009

cille22

Jeg startede da jeg var 13 og der gik vidst lidt fir tit festen iden...
Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 15 fordi jeg skulle starte på skole og da jeg kom fra ærø er det naturligt at man flytter tidligt...

Så ja jeg lå sgu mere eller mindre i sprit indtil jeg fandt min mand og vi blev enige om at vi skulle stifte familie, så nu drikker jeg stort set aldrig...

går måske i byen et par gnage om året, men gider ikke drikke så der nøjes jeg med vand eller sådan noget....

Hilsen cecilie

Anmeld

30. september 2009

Becks

Jeg var 15 aar... Der holdte vi fester hjemme hos hinanden fra klassen...
Jeg var 16, da jeg begyndte og gaa i byen i Koege med dem fra 10 klasse af, der var vi meget paa SiSi

Synes ikke de unge drikker meget mere nu end da jeg var i den alder, tror bare der er meget mere fokus paa dem nu...

Ses

Anmeld

30. september 2009

Berg

Jeg stemte på 13 år, men kan faktisk ikke rigtig huske det. Det var i hvert fald først senere at de virkelige drukgilder blev holdt.
Jeg tror egentlig ikke de unge i dag drikker mere end dengang, men det var sandelig også nok.
Vi gik jo halvfulde rundt 2-3 dage om ugen, og ellers havde vi tømmermænd.

Gad vide hvor klog man havde været i dag, hvis man ikke havde slået adskillige hjerneceller ihjel med druk

Anmeld

30. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Drak du tit?
Drikker unge for meget idag?

Før jeg fik Julie og var singel, var jeg i byen stort set hver weekend...
Jeg startede med at drikke alkohol første gang da jeg var 15 år...

Ved ikke rigtig hvad jeg synes, om unge drikker for meget...
Da jeg var "ung" , synes jeg vi drak enormt meget....

Jeg drak første gang da jeg var 13 år... Var fuld første gang da jeg var 15... Og inden jeg blev gravid var jeg en rigtig partypige der drak sig en ordentlig kæp i øret hver weekend - gerne både fredag og lørdag, og af og til også torsdag...

Alt for meget efter min mening når jeg ser tilbage på det..... Og når jeg ser min mindste lillebror drikke sig fuld, synes jeg jo at det er alt for tidligt, trods han er 14 år....

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Beck skriver:

Jeg var 15 aar... Der holdte vi fester hjemme hos hinanden fra klassen...
Jeg var 16, da jeg begyndte og gaa i byen i Koege med dem fra 10 klasse af, der var vi meget paa SiSi

Synes ikke de unge drikker meget mere nu end da jeg var i den alder, tror bare der er meget mere fokus paa dem nu...

Ses

Hvor sjovt, jeg gik også på SiSi da jeg var ung og drak alt muligt *s*

Jeg startede dengang jeg var 13 år, og vi drak en del. Vi boede i en lille by, og der tog man til klub fester, og drak øl blandet med martini og sodavand.. Puha!!

Gik sammen med nogle hvor stofferne efterhånden tog overhånd, og det var rigtig dejligt at komme ud af det selskab...

Min mand og jeg kan stadig godt drikke os fulde til hygge aftener med venner eller div. fester, men det er ikke noget der sker hver uge eller måned...
Jeg er pt gravid så har været chaufføren i noget tid nu ;-)

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.