altså jeg stemte 13 men kommer nu til at tænke på at det først var 14 (til min konfi første gang og der vra jeg 14)
altså jeg syntes jeg har drukket meget men da jeg har et højt forbrandings nivau så har jeg kun været virkelig fuld 2 gange, og har de par gange altid haft min bror med (gik fro det meste altid i byen med min bror dengang)...
i en perioede fyret jeg den da ganske godt af 3 gange om ugen men jeg har aldrig dummet mig mens jeg har været fuld og aldrig gjord noget jeg har fortrudet eller ikke kunne være stolt af (tror det vildeste var at jeg danset med en fyr og syntes han så mega lækker ud (det var 1 af de 2 gange jeg har været rigtig fuld) og dagen efter skriver han, og jeg spøger om det var ham jeg danset med, ja det var det, og han så ikke lige vil sende et billede og det får jeg og føj hvor var han da bare ikke lækker)
Men den dag idag drikker jeg ikke selv og har faktisk overhoevdet ikke gjord det i 2 år og har egentligt heller ikke rigtigt tænkt mig at begynde igen, regner da med at jeg skal til fest mm. men uden alkohol for jeg syntes det er dejligt at være helt fri...
Jeg syntes unge drikker for meget, bruger for mange penge på det (udtaler mig ud fra min lillebror som er en ganske alm. ung fyr i sin bedste alder af 18år) og han er endda milder end mange af hans kammarater...
Syntes også der er for mange stoffer og der sker for mange ting når unge er i byen som bare ikke burde ske, og dette kunne evt. undgåes hvis man drak det mindre eller holdte sig væk fra stoffer...!
Syntes generalt at folk går for meget op i at drikke og af alkohol og forbinder det med hygge og sjov, og det syntes jeg er et forkert syn på alkohol, min mand får da også en øl i ny og næ men han drikker aldrig meere end 2 på en dag...
Knus Stina
Anmeld