Hvornår drak du alkohol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår drak du alkohol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.539 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Mira0911

Drak du tit?
Drikker unge for meget idag?

Før jeg fik Julie og var singel, var jeg i byen stort set hver weekend...
Jeg startede med at drikke alkohol første gang da jeg var 15 år...

Ved ikke rigtig hvad jeg synes, om unge drikker for meget...
Da jeg var "ung" , synes jeg vi drak enormt meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Kloster

Jeg har stemt 13 år.
Og det håber jeg ikke vores søn kommer til.
Jeg vil gøre rigtig meget for, han bliver ældre.

Men da jeg var "grøn" drak vi virkelig også meget.
Og tak skæbne for, jeg ikke er havnet i alverdens sygdomme, unger og handicaps.

Håber godt nok mine drenge er mere fornuftige...

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Da jeg var 15 ca og det kørte så også rigtig meget ud i ting det ikke skulle. Og nu har jeg ikke rørt alkohol siden Emil var 3 mdr hvor jeg fik et par øl. Altså drak ikke da jeg var gravid hehe

Anmeld

29. september 2009

Maise

Dutte84 skriver:

Drak du tit?

Jeg er 29 nu. Da jeg var omkring 14 og gik i 8 klasse var der vi begyndte at drikke, Vi drak meget tit og alt for meget. Har altid festet meget indtil jeg mødte ham som jeg bor sammen med nu. Det gjorde jeg som 25 årig. Så ca 10 år med ofte druk. Hold op hvor må man have ødelagt sin lever. Glæder mig dog til jeg er færdig med at amme og kan drikke rødvin og Asti igen.

Anmeld

29. september 2009

karina1980

jeg har drukket siden jeg var 15 og dengang var det rigtig meget, som regel torsdag,fredag og lørdag, men vi kunne snildt finde på at drikke et par øl på vej i skole de andre dage,

senere blev det kun til weekender vi drak i og det var uanset om jeg havde kæreste eller ej, idag drikker jeg maks 2 gange om året

Anmeld

29. september 2009

Maise

Synes vi drak lige så meget som de unge gør nu, men der er ihvertfald kommet flere stoffer til. Stoffer (på nær hash) har aldrig været acceptabelt i nogen af de kredse jeg er kommet i. Dog har hash heller aldrig været noget som har været særlig meget brugt i de kredse jeg kender til. det har mest været i forbindelser med festivaler og den dur.

Anmeld

29. september 2009

oo

jeg begyndte at drikke flere år efter alle mine klassekammerater - jeg var en temmelig principfast teenager men jeg var fjorten og havde det mega sjovt både før og efter jeg begyndte at drikke (måske liiiige bortset det halbal hvor jeg havde blandet nogle meget stærke brandbiler og endte med - mellem voldsomme opkastninger - at foreslå min bedste ven at vi sgu da skulle score hinanden - men en bedste ven det var han, for han nævnte det aldrig med et ord senere hen!)

nu hvor jeg mere eller mindre konstant er i behandling drikker jeg ikke alkohol overhovedet og jeg syntes igen ikke at det er noget problem at hygge mig på samme plan som hvis jeg havde været fuld (lige bortset fra når vi er hos svigerfamilien - de glider altså bedre ned med et glas rødvin eller to )

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Jeg var 13 og vi startede med at drikke os fulde i ... aj nu kan jeg dælme ikke huske hvad de hed... der må være nogen på min alder der kan huske dem... man kunne købe dem i six-packs, en slags øl men med brus i... hmm. De blev taget ud af produktion et år eller to senere.
Nå men vi startede med dem inden vi skulle til sodavands diskotek

Tror vi festede rimelig meget derude på landet hvor jeg boede den gang.

For en del år tilbage festede jeg næsten hver weekend.

Aj nu lyder jeg jo som en druksut...nå men vi festede ihvertfald meget

Inden for det sidste 1/2 år er jeg igen begyndt at kunne holde til at drikke lidt, så hvis Liva ikke er hjemme en weekend får vi ofte besøg af nogle venner og så hører vi musik og skaber os tossede

Anmeld

29. september 2009

ekzunz

Dutte84 skriver:

Drak du tit?

Jeg tror jeg startede med at drikke da jeg var ca. 15 år. Vi drak stort set hver weekend, men vist kun 1 af dagene......eller...ej, det kan jeg ski ikke
huske.. Dengang synes jeg faktisk ikke vi drak særligt meget, og jeg synes ikke det var særligt uansvarligt. Men når jeg ser tilbage på det nu, så er det jo et under at der ikke er gået et eller andet galt......
Jeg boede i en lille by, og vi gik ikke i byen, men drak hjemme hos hinanden. Så kørte vi hjem til nogle andre, sådan en 3-4 stk. pr. knallert - man sidder fint på tanken af en Yamaha Når jeg skulle være hjemme kl. 00, så kravlede jeg ud af vinduet og festede videre, og jeg har da mere end 1 gang været så fuld at jeg ikke kan huske hvordan jeg kom hjem

Vi har en dreng på næsten 15, men han interesserer sig heldigvis ikke for alkohol endnu. Han har smagt, men han vil hellere ha' en sodavand.....go' dreng.

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lige inden jeg blev 14 år 

Så slog jeg til søren, da jeg var 15-17 år og har stort set ikke drukket siden

Jeg har ikke en fornemmelse af at unge drikker mere idag, end da jeg var ung, men jeg syntes man skal snakke meget med sine unge om det og ansvarlighed i forhold til fuldskab.

Forbud og den slags duer ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.