Mo9ca skriver:
Av,av,av. Det lyder ikke rart. Jeg har ikke ondt i lænden og efter jeg har slappet af og kun gået lidt i dag har det hjulpet en del på det. Hvad har hjulpet dig?
Mvh. M
Det er ikke bækkenløsning, hvis ikke hele dit bækken giver efter. Men det kunne lyde som symfyseløsning. Symfysen er skambenet på de dødeliges sprog
Jeg startede ud med problemer inde i lysken, så fik jeg symfyseløsning og nu har jeg reel bækkenløsning. Det hele startede i uge 15.
Jeg startede til fys i uge 18, og fik en øvelse til at stabilisere bækkenet. Et par uger senere fik jeg en trokanterbælte, fordi mit bækken var helt ude og sejle. Det skøjtede rundt, mit ben gav efter, det knækkede ved hvert skridt inde i hoften... Da jeg var 26 uger henne blev jeg sygemeldt.
jeg har fået akupunkter, hvilket har gjort en kæmpe forskel. En nål lige i symfysen (av!!) i maven og i lænden en gang om ugen
Og så lytter jeg efter, hvad min krop fortæller mig, og prøver at leve efter det. Nu, hvor han har sat sig fast, har jeg betydeligt mindre ondt.
Håber, det kan hjælpe dig lidt. Min læge ville IKKE se mig, da jeg var 15 uger henne, fordi det var aaalt for tidligt til, at det kunne være bækkenet. Det var jo så løgn
Og min fys var meget uenig med lægen.
Anmeld
Citér