Grød til store Baby børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

min datter er 17 måneder...

mange tak for dit svar

Smager det godt?

Du kan få krudtugle grød i den helse der ligger lige ved siden af den kinesiske inde midt i byen. Den der ligger i gågaden der hvor der er marked om lørdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Vingummien

saxi skriver:

Nej den bliver også meget meget klistret hvis man følger anvisningen.
Så vi har også puttet mere væske i, eller kogt den i mindre tid...

Godt så er vi ikke de eneste. Første gang jeg lavede det ville han bare ikke spise det og jeg tænkte faktisk at det kunne jeg sgu egentlig godt forstå for ville jeg da hellere ikke selv og gav ikke af ham den siden. Men kæresten gjorde en dag og han lavede den næsten ligesom havregrød så spiste han det hele

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

Cris skriver:

Ja har givet min søn forskellige grød fra helsekostbutikken, så nogle fra Helios, tror jeg. Jeg har købt forskellige. Men fra han var 13 måneder fik han sin sidste grød inden han gik i seng kl 19.30 (dengang har vi også spist aftensmaden kl 17.30) Tit har jeg givet ham hirsegrød, som ikke ligger for tungt i maven og med nogle stykker banan i. Efter kort tid har han bare fået flere måltider om dagen og vi spiser aftensmaden mellem 18 og 18.30 og han spiser ikke noget inden han bliver puttet. Efter min fornemmelse, i den alder våger ikke så tit, for de er sultene. De vågner bare fordi de skal fordøje dagen og søger kontakt. Mange indtryk som sker om dagen kommer ud om natten og derfor vågner de nogle gange.

ja det har vi også overvejet, men selvom det bare er os hjemme en dag så vågner hun stadig en del gange om natten, og hun er bare stadig så træt...

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Du kan få krudtugle grød i den helse der ligger lige ved siden af den kinesiske inde midt i byen. Den der ligger i gågaden der hvor der er marked om lørdagen

øh lost... ved ikk hvor det er...

tænker lidt om det er gå i byen gaden du snakker om?
men hvad med den helse kost butik der ligger ved/under slots centeret?

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

øh lost... ved ikk hvor det er...

tænker lidt om det er gå i byen gaden du snakker om?
men hvad med den helse kost butik der ligger ved/under slots centeret?

Ved ikke om de har den.

Snakker om der hvor konen med æggen er, den statue...? Øhm helligåndhuset? sct mortens kirke?

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Ved ikke om de har den.

Snakker om der hvor konen med æggen er, den statue...? Øhm helligåndhuset? sct mortens kirke?

arrgh der omme bagved? det er ned af den smalle gade ved telia?
Deromme hvor bianca (eller havd den sko butik ned hedder) ligger?

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

arrgh der omme bagved? det er ned af den smalle gade ved telia?
Deromme hvor bianca (eller havd den sko butik ned hedder) ligger?

Jeps der hehe, har godt nok aldrig set en sko butik der men den ligger lige ved siden af den kinesiske restaurent

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Jeps der hehe, har godt nok aldrig set en sko butik der men den ligger lige ved siden af den kinesiske restaurent

hehe okay... så må vi se om jeg kan finde den...

Anmeld

29. september 2009

Mumto3

WiitrioeN skriver:

min datter er 17 måneder...

mange tak for dit svar

Smager det godt?

Jeg synes det smager rigtig godt. Det eneste besværlige, er at det har rigtig godt af at stå og hvile som det hedder. Men omvendt har det også vist sig at være praktisk nogle gange, for så laver jeg det før det skal bruges, og så står det og hviler OG køler af, så det er lige spiseklar når ungerne skal have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.