Grød til store Baby børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. september 2009

4xGreve

Daniella har rigtig svært ved at spise nok om dage til at hun er mæt om natten, men nu er vi inde i en perioede hvor hun ikke vil have sin nat og drømme flaske og vi overvejer derfor at droppe den helt og derfor give en form for grød lige inden hun skal i seng...

Nogen gode råd/opskrifter?
Gerne noget der må fryses ned men ikke livs nødvendigt...
Og gerne noget der er godt mættende...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

saxa

WiitrioeN skriver:

Daniella har rigtig svært ved at spise nok om dage til at hun er mæt om natten, men nu er vi inde i en perioede hvor hun ikke vil have sin nat og drømme flaske og vi overvejer derfor at droppe den helt og derfor give en form for grød lige inden hun skal i seng...

Nogen gode råd/opskrifter?
Gerne noget der må fryses ned men ikke livs nødvendigt...
Og gerne noget der er godt mættende...

Knus Stina

Du kan få en super god børne grød fra Urtekram (Økologisk)
Den skal blandes med vand/mælk.. Og er selvfølgelig helt uden tilsætningsstoffer osv..
Der er bla. majsmel/gryn, rismel, hirseflager, havreflager, æblestykker osv. i. 
Og den mætter...

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

saxi skriver:

Den skal blandes med vand/mælk.. Og er selvfølgelig helt uden tilsætningsstoffer osv..
Og den mætter...

mange tak, du er en sukker knald... hvor kan jeg finde den henne??

Anmeld

29. september 2009

Mumto3

Nu har jeg ikke lige styr på hvor gammel din datter er, men ellers vil jeg anbefale Krudt ugle grød. Det er også økologisk og kan købes de fleste helsekost forretninger. Det er bare super godt, og egner sig også til voksne der er blevet sultne

Anmeld

29. september 2009

saxa

WiitrioeN skriver:

mange tak, du er en sukker knald... hvor kan jeg finde den henne??

Altså hvis du nu har lyst - eller ikke kan finde den nogle steder, kan jeg da lige sende en lille "prøve-pose" til dig..  Men ellers kan du finde den i SuperBrugsen, CoopButikkerne eller helsekost butikker... Ellers må vi sQ snart mødes.. Duer ikke vi trækker den sådan ud, nu hvor vi er så "tæt" på hinanden...

Anmeld

29. september 2009

Cris

Ja har givet min søn forskellige grød fra helsekostbutikken, så nogle fra Helios, tror jeg. Jeg har købt forskellige. Men fra han var 13 måneder fik han sin sidste grød inden han gik i seng kl 19.30 (dengang har vi også spist aftensmaden kl 17.30) Tit har jeg givet ham hirsegrød, som ikke ligger for tungt i maven og med nogle stykker banan i. Efter kort tid har han bare fået flere måltider om dagen og vi spiser aftensmaden mellem 18 og 18.30 og han spiser ikke noget inden han bliver puttet. Efter min fornemmelse, i den alder våger ikke så tit, for de er sultene. De vågner bare fordi de skal fordøje dagen og søger kontakt. Mange indtryk som sker om dagen kommer ud om natten og derfor vågner de nogle gange.

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Mumto3 skriver:

Nu har jeg ikke lige styr på hvor gammel din datter er, men ellers vil jeg anbefale Krudt ugle grød. Det er også økologisk og kan købes de fleste helsekost forretninger. Det er bare super godt, og egner sig også til voksne der er blevet sultne

Og den er super. Emil elsker  den. Men skal lige siges at det er en grød der ikke kun tager 5 min at lave.

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

saxi skriver:

Og den mætter...

Den kan Emil også godt lide, men han vil ikke spise den hvis den koger lige så længe som der står den skal besværlige unge hehe

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

Mumto3 skriver:

min datter er 17 måneder...

mange tak for dit svar

Smager det godt?

Anmeld

29. september 2009

saxa

suanne85 skriver:

Den kan Emil også godt lide, men han vil ikke spise den hvis den koger lige så længe som der står den skal besværlige unge hehe

Nej den bliver også meget meget klistret hvis man følger anvisningen.
Så vi har også puttet mere væske i, eller kogt den i mindre tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.