5 årig pige, Strømpebukser eller Leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte på 4 år og Thea på snart 7 år, bruger nærmest kun leggings.

De syntes begge det er rart at ku tage strømper af, når det er varmt, vådt osv. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

SofiaMik

Det er super praktisk for dem, at de kan tage strømperne af, hvis de sveder, bliver våde eller vil skifte til sandaler.

Derudover synes jeg, at jeg kommer til at smide færre strømpebukser ud pga. Min datter tit har fået ødelagt strømpedelen. Så en win win for mig.

Anmeld Citér

3. august 2016

Aristocats

Lenchick skriver:

Freya på 5 bruger mest strømpebukser. Hun har godt nok leggings, men jeg synes tit det er svært at matche strømper, leggings og kjole. 

I dag fandt hun selv tøjet frem og det blev til multifarvede leggings, stribede strømper og prikket kjole 

Hvor skønt 

Anmeld Citér

3. august 2016

MorTil3+

Troldemommi skriver:

Ja seriøst, bruger 5 årige piger ikke strømpebukser mere? Johanne mener at strømpebukser er til små piger, og nu bliver hun jo snart 5 år så vil hun kun have Leggins på under sine kjoler.

Jeg har set lidt an i hendes børnehave og hendes jævnaldrende går vist også mest med Leggins, er jeg lidt bagefter her, jeg syntes strømpebukser er bedst, der er der jo også strømper i. 

Syntes det er tidligt hun begynder at have tøjkriser 

Puha vores datter har haft tøjkriser i over et år nu og hun er 4 1/2. Det startede med at hun ikke ville gå i cowboy bukser i blå denim da det er drengebukser fordi de er blå så ud af hendes 14 par bukser var der lige pludselig kun 4 der duede fordi de var lyserøde/røde/lilla, og ja det var starten. Nu er det kun nederdel eller kjole der duer, har ikke haft problemer med leggings/strømpebukser endnu. Men jeg kan ligeså godt lade være med at finde tøj til hende for det er altid et problem for hende det jeg finder, hun skal være med i udvælgelsen og hun er meget bestemt hvad angår tøj. Hun kan finde på at sige "mor du må kun finde tøj til mig hvis du finder noget flot, og det gør du aldrig". Så det tager gerne 15 min at finde tøj til hende da vi skal blive enige, nogle dage får hun lov til selv at vælge men hvis vi skal ud så vil jeg gerne være med i udvælgelsen. 

Anmeld Citér

4. august 2016

LLT.

Ja seriøst, bruger 5 årige piger ikke strømpebukser mere? Johanne mener at strømpebukser er til små piger, og nu bliver hun jo snart 5 år så vil hun kun have Leggins på under sine kjoler.

Jeg har set lidt an i hendes børnehave og hendes jævnaldrende går vist også mest med Leggins, er jeg lidt bagefter her, jeg syntes strømpebukser er bedst, der er der jo også strømper i. 

Syntes det er tidligt hun begynder at have tøjkriser 

Her er hun 6 år og bruger stadig strømpebukser, men har også leggins  Men her har hun LÆNGE haft en mening om sit tøj, jeg vælger mine kampe og tøj gider jeg ikke diskutere, jeg sørger for der kun er tøj der passer til årstiden ovs i skabet og så vælger hun selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.