5 årig pige, Strømpebukser eller Leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
14 svar
19 synes godt om
3. august 2016

Troldemommi

Ja seriøst, bruger 5 årige piger ikke strømpebukser mere? Johanne mener at strømpebukser er til små piger, og nu bliver hun jo snart 5 år så vil hun kun have Leggins på under sine kjoler.

Jeg har set lidt an i hendes børnehave og hendes jævnaldrende går vist også mest med Leggins, er jeg lidt bagefter her, jeg syntes strømpebukser er bedst, der er der jo også strømper i. 

Syntes det er tidligt hun begynder at have tøjkriser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Astrid på 5 bruger begge dele - men hun foretrækker klart leggings, så hun kan smide strømperne når hun kommer hjem  

Anmeld Citér

3. august 2016

Lenchick

Troldemommi skriver:

Ja seriøst, bruger 5 årige piger ikke strømpebukser mere? Johanne mener at strømpebukser er til små piger, og nu bliver hun jo snart 5 år så vil hun kun have Leggins på under sine kjoler.

Jeg har set lidt an i hendes børnehave og hendes jævnaldrende går vist også mest med Leggins, er jeg lidt bagefter her, jeg syntes strømpebukser er bedst, der er der jo også strømper i. 

Freya på 5 bruger mest strømpebukser. Hun har godt nok leggings, men jeg synes tit det er svært at matche strømper, leggings og kjole. 

I dag fandt hun selv tøjet frem og det blev til multifarvede leggings, stribede strømper og prikket kjole 

Anmeld Citér

3. august 2016

Troldemommi

Lenchick skriver:

Freya på 5 bruger mest strømpebukser. Hun har godt nok leggings, men jeg synes tit det er svært at matche strømper, leggings og kjole. 

I dag fandt hun selv tøjet frem og det blev til multifarvede leggings, stribede strømper og prikket kjole 

Ja det er de mest fantastiske outfit de selv kan sætte sammen 

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonymor

Bruger faktisk kun strømpebukser, min datter er knap 5. Synes også det er svært at matche kjole, leggins og strømper

Anmeld Citér

3. august 2016

Karina84

Nu er min datter godt nok kun 3, men allerede nu kan jeg ikke huske hvornår hun sidst har haft strømpebukser på...

Vi køber tit H&M's basis leggins i sort, så de kan matche hendes kjoler, shorts og hvad hun ellers kan have på til. Jeg synes så at det er smart at hun kan tage strømperne af i sandkassen, eller når hun kommer hjem. Men jeg tænker heller ikke så meget over at strømperne lige passer til resten af tøjet 

Anmeld Citér

3. august 2016

MissTas

Troldemommi skriver:

Min datter er 4,5 år og elsker leggins! Hun vil absolut ikke i bukser, så her er det kun leggins og strømpebukser hun bruger begge dele lige meget

Anmeld Citér

3. august 2016

serinasmor

Frøken herhjemme har i lang tid brugt bukser under sine kjole...  Om  det er af samme grund vides ikke 

Anmeld Citér

3. august 2016

Nea85

Her er det primært strømpebukser under kjoler, men jeg synes det kommer an på, hvor lang eller kort kjolen er. Leggings til kort og strømpebukser til lang. Hun har dog ingen præferencer endnu selv, og det er for det meste mig eller far, der vælger tøjet 

Anmeld Citér

3. august 2016

Nea85

Nea85 skriver:

Her er det primært strømpebukser under kjoler, men jeg synes det kommer an på, hvor lang eller kort kjolen er. Leggings til kort og strømpebukser til lang. Hun har dog ingen præferencer endnu selv, og det er for det meste mig eller far, der vælger tøjet 

Hun er i øvrigt 5 år ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.