Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mo123 skriver: Jeg havde en MA i januar 16, så blev jeg gravid i maj - men endte i en BIO, og blev så gravid i næste cyklus efter - altså i juni... Og den lille spire hænger fast endnu, jeg er i dag 11+0
Jeg havde en MA i januar 16, så blev jeg gravid i maj - men endte i en BIO, og blev så gravid i næste cyklus efter - altså i juni... Og den lille spire hænger fast endnu, jeg er i dag 11+0
Øv at du har oplevet både en MA og Bio, ingen fortjener det. Men stort tillykke - og fantastisk - med graviditeten lige efter. Håber det er mig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viki4 skriver: Årh hvor fantastisk. Gud hvor jeg håber at det er mig, selvom oddsne er små, da jeg ikke selv har ÆL hver måned trods mens. Men håbet er der, netop fordi jeg lige har været gravid. Stort tillykke
Årh hvor fantastisk. Gud hvor jeg håber at det er mig, selvom oddsne er små, da jeg ikke selv har ÆL hver måned trods mens. Men håbet er der, netop fordi jeg lige har været gravid. Stort tillykke
Ja var også meget overrasket da jeg stod med en positiv test 3 uger senere tusind tak krydser fingre for jer man siger også man er extra frugtbar lige efter abort/bio
Her gik der 8 måneder fra den første bio til den anden desværre. Vi skulle igennem icsi grundet nedsat sædkvalitet for det lykkes men sketes i første forsøg. Så håber nu vi kan naturligt men der er desværre allerede gået 9 måneder siden fødslen men man har jo lov at drømme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128