Hvornår blev I gravide efter Bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.649 visninger
12 svar
1 synes godt om
3. august 2016

Viki4

Hej piger,

Jeg har netop oplevet både en positiv graviditetstest FOR FØRSTE GANG I MIT LIV og efterfølgende en bio 4+5 i vores 5. IUI-h forsøg (100 mg pergotime + ovitrelle) Så det var en meget kort, men fantastisk fornøjelse, i og med at jeg slet ikke vidste om jeg overhovedet kunne blive gravid.... Jeg vil derfor gerne høre jer, kan I ikke fortælle lidt om hvor lang tid der gik fra jeres bio/MA/SA til at I (forhåbentligt) blev gravide igen?

Ved godt det er MEGET forskelligt, men det er jo altid rart med lidt fortællinger

Mange knus fra en håbefuld barnløs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

Mortil2piger18

Viki4 skriver:

Hej piger,

Jeg har netop oplevet både en positiv graviditetstest FOR FØRSTE GANG I MIT LIV og efterfølgende en bio 4+5 i vores 5. IUI-h forsøg (100 mg pergotime + ovitrelle) Så det var en meget kort, men fantastisk fornøjelse, i og med at jeg slet ikke vidste om jeg overhovedet kunne blive gravid.... Jeg vil derfor gerne høre jer, kan I ikke fortælle lidt om hvor lang tid der gik fra jeres bio/MA/SA til at I (forhåbentligt) blev gravide igen?

Ved godt det er MEGET forskelligt, men det er jo altid rart med lidt fortællinger

Mange knus fra en håbefuld barnløs

Jeg oplevede en bio i maj 15' jeg blev endelig gravid igen i juli 16' men det endte også i en bio... Så for os gik der over et år før jeg blev gravid igen, nu er jeg død nervøs for at der går endnu et år og om det ender i endnu en bio 

Anmeld Citér

4. august 2016

MissMoon

Havde bio 29 april blev gravid 14 maj så 14 dage senere 

Anmeld Citér

4. august 2016

Milalas

Undskyld jeg er så uvidende men hvad er en bio? Der er mange der skriver det her inde men hvad er det? 

Anmeld Citér

4. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Første gang jeg havde en var i uge 6 og der gik der en 5-6mdr før det lykkes igen men nåede fagtis næsten ikke at opfatte jeg var gravid før det endte i en ny bio men så blev jeg så gravid måneden efter og hun er 2år idag og har osse fået en lillesøster ser er 9 mdr idag så det er meget forskelligt hvor længe der går. 

Men må osse sige jeg blev først gravid da jeg havde opgivet og ikke truede vi kunne blive gravide selv vi havde forsøgt 1år og 6 mdr så vis man virkelig ønsker det kan det godt forhindre en graviditet Nr 2 var ikke helt planlagt 

Anmeld Citér

5. august 2016

Mo123

Jeg havde en MA i januar 16, så blev jeg gravid i maj - men endte i en BIO, og blev så gravid i næste cyklus efter - altså i juni... Og den lille spire hænger fast endnu, jeg er i dag 11+0 

Anmeld Citér

9. august 2016

Viki4

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg oplevede en bio i maj 15' jeg blev endelig gravid igen i juli 16' men det endte også i en bio... Så for os gik der over et år før jeg blev gravid igen, nu er jeg død nervøs for at der går endnu et år og om det ender i endnu en bio 

Årh øv, sikke en omgang og langt sejt træk SÅ unfair at os som har svært ved de ti forvejen, mister. Sender kun og håb jeres vej

Anmeld Citér

9. august 2016

Viki4

MissMoon skriver:

Havde bio 29 april blev gravid 14 maj så 14 dage senere 

Årh hvor fantastisk. Gud hvor jeg håber at det er mig, selvom oddsne er små, da jeg ikke selv har ÆL hver måned trods mens. Men håbet er der, netop fordi jeg lige har været gravid. Stort tillykke

Anmeld Citér

9. august 2016

Viki4

Milalas skriver:

Undskyld jeg er så uvidende men hvad er en bio? Der er mange der skriver det her inde men hvad er det? 

Hehe, helt i orden. En 'bio' er en biokemisk graviditet/abort, som er betegnelsen for en graviditet som går i sig selv inden man har set hjerteblink. Du kan læse meget mere om det hvis du googler det, jeg er selv helt ny i det med bio/aborter, så kan ikke sige så meget mere

Anmeld Citér

9. august 2016

Viki4

anna111 skriver:

Første gang jeg havde en var i uge 6 og der gik der en 5-6mdr før det lykkes igen men nåede fagtis næsten ikke at opfatte jeg var gravid før det endte i en ny bio men så blev jeg så gravid måneden efter og hun er 2år idag og har osse fået en lillesøster ser er 9 mdr idag så det er meget forskelligt hvor længe der går. 

Men må osse sige jeg blev først gravid da jeg havde opgivet og ikke truede vi kunne blive gravide selv vi havde forsøgt 1år og 6 mdr så vis man virkelig ønsker det kan det godt forhindre en graviditet Nr 2 var ikke helt planlagt 

Tusind tak for din fortælling, og dejligt at det trods alt er endt ud i to skønne børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.