Anonym skriver:
Hej alle mødre og gravide
Jeg skriver i denne sene nattetime, da mit problem opstår her !!
Jeg er første gangs gravid og er tæt på termin (36+4) og det er nu mit største problem i graviditeten hidtil er kommet og jeg er ved at blive sindssyg, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre !!
Jeg har den sidste uge ikke kunne sove om natten.. jeg har fået den ondeste uro i benene (har haft det hele livet, men det er ikke til at holde ud nu) og selvom jeg er dødtræt når jeg går i seng, går der ikke mere end 5min, hvorefter jeg vågner og ikke kan finde ro.. til at starte med hjalp det, at jeg gik en lille tur rundt i lejligheden, fik strukket ud, drak et glas vand, tossede og så i seng igen. Det hjælper bare ikke mere 

Hvis jeg er heldig kan jeg få 2 timer om natten og måske 1-2 timer i løbet af dagen, men det er også det og det er hårdt at overleve på 4 timers søvn, når man han mand og bonus datter, der også kræver ens tilstedeværelse 
Jeg håber virkelig der er nogle, der har et råd eller 2 jeg kan prøve, selvom jeg næsten har prøvet alt !!
Jeg fik et råd om at ligge en kartoffel i fodenden af min seng .. Fik aldrig prøvet det .. men er blevet fortalt at det virker :P