Anonym skriver:
Da i stod med en positiv graviditetstest eller fik svar fra lægen, hvordan fortalte i det så til jeres mand? - jeg skal ringe til lægen i morgen formiddag, for at få svar op blodprøve fra i dag. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortælle min mand det. - selvfølgelig skal han have det at vide i morgen, hvis den er positiv, men hvordan? Jeg føler et eller andet sted ikke rigtig for bare at ringe eller skrive det til ham, mens vi er på arbejde.
Hvis den er negativ vil jeg fortælle ham det med det samme, men kunne godt finde på at 'glemme' min telefon i tasken, og så trække den til han kommer hjem fra arbejde, hvis den er positiv.
Hvordan fortalte i det til manden?
Testen var negativ. - selvfølgelig ville vi uendelig gerne have haft en positiv test nu, men hvis vi alligevel skal have noget positivt ud af det, så kan jeg nu nå at gøre min uddannelse færdig, inden vi får barn, og det er jeg selvfølglig rigtig glad for. Var jeg gravid nu, så ville jeg have termin ca 30 marts og jeg slutter min uddannelse d 14 april 
dog er jeg rigtig bekymret, da jeg har smerter og de bliver ikke mindre.. - jeg skal 'akut' til læge i morgen formiddag, for forhåbentligt at få vished omkring de smerter
Anmeld
Citér