Hvordan fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
18 svar
11 synes godt om
2. august 2016

Anonym trådstarter

Da i stod med en positiv graviditetstest eller fik svar fra lægen, hvordan fortalte i det så til jeres mand? - jeg skal ringe til lægen i morgen formiddag, for at få svar op blodprøve fra i dag. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortælle min mand det. - selvfølgelig skal han have det at vide i morgen, hvis den er positiv, men hvordan? Jeg føler et eller andet sted ikke rigtig for bare at ringe eller skrive det til ham, mens vi er på arbejde. 

Hvis den er negativ vil jeg fortælle ham det med det samme, men kunne godt finde på at 'glemme' min telefon i tasken, og så trække den til han kommer hjem fra arbejde, hvis den er positiv. 

Hvordan fortalte i det til manden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

loubri

Har ikke selv børn - endnu. Men jeg ville købe en body hvor der stod fars guldklump eller noget i den dur. �� 

Er det et ønskebarn eller? 

Anmeld Citér

2. august 2016

Sandie07

Min mand elsker lego, så jeg havde købt en body hvor der stod i love dad, og kom den i en lego duplo æske med dyreunger i. Han blev selvsagt meget glad.

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Har ikke selv børn - endnu. Men jeg ville købe en body hvor der stod fars guldklump eller noget i den dur. �� 

Er det et ønskebarn eller? 

Jeg har også tænkt rigtig meget på at købe en body og måske pakke ind på en lidt sjov måde. 

Ja det er et kæmpe ønskebarn! Jeg er lige blevet 20 og min mand er 21. Vi smed alt præventation for et par år siden og tænkte at det kom når det kom, men der gik ikke længe før vi næsten ikke kunne vente til det så kom! Jeg håber virkelig! 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

Sandie07 skriver:

Min mand elsker lego, så jeg havde købt en body hvor der stod i love dad, og kom den i en lego duplo æske med dyreunger i. Han blev selvsagt meget glad.

Hvis jeg kan nå det, så satser jeg på at købe en body! Selvfølgelig hvis den er positiv, som vi virkelig håber på! 

Anmeld Citér

2. august 2016

loubri

Anonym skriver:

Jeg har også tænkt rigtig meget på at købe en body og måske pakke ind på en lidt sjov måde. 

Ja det er et kæmpe ønskebarn! Jeg er lige blevet 20 og min mand er 21. Vi smed alt præventation for et par år siden og tænkte at det kom når det kom, men der gik ikke længe før vi næsten ikke kunne vente til det så kom! Jeg håber virkelig! 

Tillykke hvis den så er der   det må du lige give en update på! 

Måske også en: Hvad skal barnet hedde? bog. 

Haha, jeg har alt for mange ideer selv, glæder mig bare det til er vores tur. Vi har også kun lige smidt pillerne for lidt over 1 mdr siden. 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Tillykke hvis den så er der   det må du lige give en update på! 

Måske også en: Hvad skal barnet hedde? bog. 

Haha, jeg har alt for mange ideer selv, glæder mig bare det til er vores tur. Vi har også kun lige smidt pillerne for lidt over 1 mdr siden. 

Det skal jeg nok uanset hvad 

Anmeld Citér

2. august 2016

Frydshoej

Jeg var den uopfindsomme..

Havde taget en test om aftenen, hvor den var svagt positiv og fortalte det til manden med det samme.. morgenen efter (mens manden stadig sov) tog jeg en  ny test og der var ingen tvivl, om at den var positiv.. så skrev jeg en seddel: " godmorgen elskede, den var positiv og du skal være far igen" som jeg lagde på natbordet, inden jeg tog på job.. 

Ikke særlig charmerende eller overraskende, men han blev virkelig glad

Anmeld Citér

3. august 2016

i drømmen kommende mor

Jeg tænker, at det må være en gave, med noget far halløj på, det er en lille sød hentydning, og vil sikkert bringe glæde..  

Men altså herhjemme bliver der ikke noget med at fortælle det til den anden, for vi har aftalt at vi tester når begge er tilstede.. (Skulle jeg ende med en blodprøve hos lægen, sender han også svaret på skrift via nettet, så den bliver også læst sammen) Det her er et stort ønske hos begge og noget vi er sammen om, fra start til "slut" så jeg skal ikke have en viden før min kæreste..  

Held og lykke med det..  

Anmeld Citér

3. august 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Da i stod med en positiv graviditetstest eller fik svar fra lægen, hvordan fortalte i det så til jeres mand? - jeg skal ringe til lægen i morgen formiddag, for at få svar op blodprøve fra i dag. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortælle min mand det. - selvfølgelig skal han have det at vide i morgen, hvis den er positiv, men hvordan? Jeg føler et eller andet sted ikke rigtig for bare at ringe eller skrive det til ham, mens vi er på arbejde. 

Hvis den er negativ vil jeg fortælle ham det med det samme, men kunne godt finde på at 'glemme' min telefon i tasken, og så trække den til han kommer hjem fra arbejde, hvis den er positiv. 

Hvordan fortalte i det til manden? 

Jeg gik i h&m og købte en body med teksten "imom&dad" og pakkede ind sammen med testen og gav ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.