What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2016

Yndlingsbaby

Hvornår er det begyndt at koste penge??  Var der så sent som inden pinse og der var det gratis?  Det vil da ærgerligt mig rigtig meget hvis en af hvor yndlings skovtur steder begynder at koste penge 

Jeg ved ikke, hvornår det begyndte at koste penge, men det gør det i hvert fald nu. Jeg var der i denne uge, og der var priserne følgende:

Dagsbillet voksen 65 kr

1 barn + 1 voksen 50 kr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
CBbaby skriver:

Der ligger en mini bondegård på amager. (lige ved DR byen) Her kan er der en masse dyr man kan se og en masse man må røre og lege med. Den er gratis.

Der er også en petting zoo på nørrebro (De gamles by)

Ellers kan i tage på frilandsmuseet. (Mellem holte og lyngby og nemt med tog og bus (Igen gratis)) :-)

Jeg vil blot tilføje at der også er indendørs legestue og almindelig legeplads med sandkasse, rutsjebane og hvad der ellers høre til 

Anmeld Citér

3. august 2016

Kay

Yndlingsbaby skriver:

Jeg ved ikke, hvornår det begyndte at koste penge, men det gør det i hvert fald nu. Jeg var der i denne uge, og der var priserne følgende:

Dagsbillet voksen 65 kr

1 barn + 1 voksen 50 kr

Søgte lige på det og ja det koster penge nu øv

Anmeld Citér

3. august 2016

CBbaby

Ej hvor mærkeligt! Vi var der med vores datter i Juni (med barnevogn) og der var det gratis det kan være, der er sæsoner for det. Det er sådan et fint sted. Og masser af steder, man kan købe lidt mad og is. 

Men som en anden siger, så kan man ikke tage barnevognene med ind i husene. Men det behøver man heller ikke. Man kan godt bare gå rundt i gårdene og på stierne og se på dyr og de fine huse og læse på skiltene. Det er dejligt ����

Anmeld Citér

3. august 2016

Diosa85

CBbaby skriver:

Ej hvor mærkeligt! Vi var der med vores datter i Juni (med barnevogn) og der var det gratis det kan være, der er sæsoner for det. Det er sådan et fint sted. Og masser af steder, man kan købe lidt mad og is. 

Men som en anden siger, så kan man ikke tage barnevognene med ind i husene. Men det behøver man heller ikke. Man kan godt bare gå rundt i gårdene og på stierne og se på dyr og de fine huse og læse på skiltene. Det er dejligt ����

Har været der for mange år siden og der syntes jeg også det var hyggeligt. Men tænker lidt at når de har lovet regn så det nok bedst at vælge en indendørs aktivitet. Så zoologisk museum var en rigtig god mulighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.