What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
24 svar
2 synes godt om
2. august 2016

Diosa85

Tobias bliver 1 år på torsdag og far har taget fri fra arbejde sådan så vi kan lave noget sammen alle 3. 

Planen var egentlig vi ville tage i Dyrehaven og på Bakken men vejret lover jo ikke ligefrem godt. 

Så er der nogen gode ideer til hvad vi kan foretage os? Zoologisk have gider vi ikke. Der er vi så tit

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

xStinepigen

Diosa85 skriver:

Tobias bliver 1 år på torsdag og far har taget fri fra arbejde sådan så vi kan lave noget sammen alle 3. 

Planen var egentlig vi ville tage i Dyrehaven og på Bakken men vejret lover jo ikke ligefrem godt. 

Så er der nogen gode ideer til hvad vi kan foretage os? Zoologisk have gider vi ikke. Der er vi så tit

Nu ved jeg ikke hvor i er fra. Men hvad med boget fjorbæltcenter, kattegat center , dne blå planet, noget i den dur? . Se dyrene ubder vandet

Anmeld Citér

2. august 2016

Diosa85

xStinepigen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i er fra. Men hvad med boget fjorbæltcenter, kattegat center , dne blå planet, noget i den dur? . Se dyrene ubder vandet

Vi bor i København

har været i den blå planet. Syntes det var flot, men ikke synderlig interessant

Anmeld Citér

2. august 2016

A. Nonymsen

Diosa85 skriver:

Måske hanner for lille, men vi var på zoologisk museum for noget siden.. Det var et kæmpe hit, der må man røre ved dyrene, som jeg tænker kunne være sjovt i den alder  

Anmeld Citér

2. august 2016

Nea85

Diosa85 skriver:

Hos os er legeland altid et hit 

Anmeld Citér

2. august 2016

Diosa85

A. Nonymsen skriver:

Måske hanner for lille, men vi var på zoologisk museum for noget siden.. Det var et kæmpe hit, der må man røre ved dyrene, som jeg tænker kunne være sjovt i den alder  

Han vil nok være ligeglad med hvad som helst vi laver. Men lyder meget spændende for far og jeg. Så det kunne da være en mulighed  

Anmeld Citér

2. august 2016

Diosa85

Nea85 skriver:

Hos os er legeland altid et hit 

Han er ikke så glad for alt sådan noget legeland endnu. Det er prøvet

Anmeld Citér

2. august 2016

Nea85

Diosa85 skriver:

Han er ikke så glad for alt sådan noget legeland endnu. Det er prøvet

Hmm.. Så ved jeg ikke lige hvad det skulle være

Anmeld Citér

2. august 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Bondegård? Det kan være dejligt at komme ud af byen.. Og zoologisk museum er super - også for de helt små.

Anmeld Citér

2. august 2016

Diosa85

PUHK skriver:

Bondegård? Det kan være dejligt at komme ud af byen.. Og zoologisk museum er super - også for de helt små.

Ingen af os har vil og bor lidt for langt fra bondegård. Men jeg spurgte lige eksen og han var frisk på zoologisk museum så det bliver det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.