Velkommen til 3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

God gave at give til hinanden kan virkelig godt lide den hvor hun "trykker næsen mod "ruden"   hun er bare fin 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Moar2011

grinny skriver:

Ja vi skriver simpelthen 1. august hvilket både er vores 1 års bryllupsdag  Men også dagen hvor jeg rammer 28+0 og dermed træder ind i 3. og sidste trimester.

Vi har valgt gaver fra til hinanden og i stedet tog vi til 3D/4D skanning for at se til prinsessen 

Hvilken fantastisk oplevelse! Hun startede med at have foden i hovedet, men hun var dog lidt sød og lagde sig anerledes så vi kunne se hendes smukke ansigt  Og nej hvor hun ligner sin far! Og dermed ligner hun altså også Isaac virkelig meget, ingen tvivl om hvem hverken far eller storebror er! 

I fredags var vi til kontrolskanning på sygehuset og hun vejer 1.253 gram og er 5% over gennemsnittet (hvilket vi elsker da Isaac lå meget under gennemsnittet hele tiden) 

Billeder af maven bliver ikke denne gang, men af prinsessen i 3D 

Hvor r det dejligt, at se det går så godt. Har i tænkt på hvad hun ska hedde? 

Anmeld Citér

2. august 2016

Sprit25

grinny skriver:

Hvor er du sød  Nu får jeg jo tårer i øjnene 

Så to fremmede der sidder og tuder. Herligt

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Pianisten skriver:

Det er så fantastisk at følge din historie. Og sikke fine scanningsbilleder 

Tusind tak 

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Inger skriver:

God gave at give til hinanden kan virkelig godt lide den hvor hun "trykker næsen mod "ruden"   hun er bare fin 

Ja det var noget vi begge kunne nyde og bruge  Og så blev den kommende far jo lidt stolt over at datteren ligner ham 

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Moar2011 skriver:

Hvor r det dejligt, at se det går så godt. Har i tænkt på hvad hun ska hedde? 

Vi er overhovedet ikke kommet frem til det rigtige navn, men vi har mange på listen 

Anmeld Citér

2. august 2016

Yoggibear

grinny skriver:

Tusind tak 

Det er skønt at være så langt, næsten i mål  Nu skal det bare blive oktober så hun kan komme ud til os 

Kender godt følelsen. Jeg har termin om en måned fra i dag. Vildt surrealistisk.  .... Det skal nok blive godt for jer til oktober og jeg kan selv rapportere at oktober er en god måned 

glæder mig til at se og læse om resultatet. 

Anmeld Citér

2. august 2016

Tyro

Jeg ligger og griner af den fod i ansigtet 

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Yoggibear skriver:

Kender godt følelsen. Jeg har termin om en måned fra i dag. Vildt surrealistisk.  .... Det skal nok blive godt for jer til oktober og jeg kan selv rapportere at oktober er en god måned 

glæder mig til at se og læse om resultatet. 

Synes du også tiden er smuttet hurtigt forbi? 

Da jeg ventede Isaac synes jeg slet ikke det gik så hurtigt som denne gang, og troede faktisk også at det ville blive mere langtrukken denne gang, men kan slet ikke forstå jeg allerede er i uge 28

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Tyro skriver:

Jeg ligger og griner af den fod i ansigtet 

Det var også bare så godt 

Men selvom det var sjovt at se var det nu dejligt hun gad fjerne den så vi rigtig kunne se hende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.