Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God gave at give til hinanden kan virkelig godt lide den hvor hun "trykker næsen mod "ruden" hun er bare fin
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Ja vi skriver simpelthen 1. august hvilket både er vores 1 års bryllupsdag Men også dagen hvor jeg rammer 28+0 og dermed træder ind i 3. og sidste trimester. Vi har valgt gaver fra til hinanden og i stedet tog vi til 3D/4D skanning for at se til prinsessen Hvilken fantastisk oplevelse! Hun startede med at have foden i hovedet, men hun var dog lidt sød og lagde sig anerledes så vi kunne se hendes smukke ansigt Og nej hvor hun ligner sin far! Og dermed ligner hun altså også Isaac virkelig meget, ingen tvivl om hvem hverken far eller storebror er! I fredags var vi til kontrolskanning på sygehuset og hun vejer 1.253 gram og er 5% over gennemsnittet (hvilket vi elsker da Isaac lå meget under gennemsnittet hele tiden) Billeder af maven bliver ikke denne gang, men af prinsessen i 3D
Ja vi skriver simpelthen 1. august hvilket både er vores 1 års bryllupsdag Men også dagen hvor jeg rammer 28+0 og dermed træder ind i 3. og sidste trimester.
Vi har valgt gaver fra til hinanden og i stedet tog vi til 3D/4D skanning for at se til prinsessen
Hvilken fantastisk oplevelse! Hun startede med at have foden i hovedet, men hun var dog lidt sød og lagde sig anerledes så vi kunne se hendes smukke ansigt Og nej hvor hun ligner sin far! Og dermed ligner hun altså også Isaac virkelig meget, ingen tvivl om hvem hverken far eller storebror er!
I fredags var vi til kontrolskanning på sygehuset og hun vejer 1.253 gram og er 5% over gennemsnittet (hvilket vi elsker da Isaac lå meget under gennemsnittet hele tiden)
Billeder af maven bliver ikke denne gang, men af prinsessen i 3D
Hvor r det dejligt, at se det går så godt. Har i tænkt på hvad hun ska hedde?
grinny skriver: Hvor er du sød Nu får jeg jo tårer i øjnene
Hvor er du sød Nu får jeg jo tårer i øjnene
Så to fremmede der sidder og tuder. Herligt
Pianisten skriver: Det er så fantastisk at følge din historie. Og sikke fine scanningsbilleder
Det er så fantastisk at følge din historie. Og sikke fine scanningsbilleder
Tusind tak
Inger skriver: God gave at give til hinanden kan virkelig godt lide den hvor hun "trykker næsen mod "ruden" hun er bare fin
Ja det var noget vi begge kunne nyde og bruge Og så blev den kommende far jo lidt stolt over at datteren ligner ham
Moar2011 skriver: Hvor r det dejligt, at se det går så godt. Har i tænkt på hvad hun ska hedde?
Vi er overhovedet ikke kommet frem til det rigtige navn, men vi har mange på listen
grinny skriver: Tusind tak Det er skønt at være så langt, næsten i mål Nu skal det bare blive oktober så hun kan komme ud til os
Det er skønt at være så langt, næsten i mål Nu skal det bare blive oktober så hun kan komme ud til os
Kender godt følelsen. Jeg har termin om en måned fra i dag. Vildt surrealistisk. .... Det skal nok blive godt for jer til oktober og jeg kan selv rapportere at oktober er en god måned
glæder mig til at se og læse om resultatet.
Jeg ligger og griner af den fod i ansigtet
Yoggibear skriver: Kender godt følelsen. Jeg har termin om en måned fra i dag. Vildt surrealistisk. .... Det skal nok blive godt for jer til oktober og jeg kan selv rapportere at oktober er en god måned glæder mig til at se og læse om resultatet.
Synes du også tiden er smuttet hurtigt forbi?
Da jeg ventede Isaac synes jeg slet ikke det gik så hurtigt som denne gang, og troede faktisk også at det ville blive mere langtrukken denne gang, men kan slet ikke forstå jeg allerede er i uge 28
Tyro skriver: Jeg ligger og griner af den fod i ansigtet
Det var også bare så godt
Men selvom det var sjovt at se var det nu dejligt hun gad fjerne den så vi rigtig kunne se hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128