Velkommen til 3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
21 svar
38 synes godt om
1. august 2016

grinny

Ja vi skriver simpelthen 1. august hvilket både er vores 1 års bryllupsdag  Men også dagen hvor jeg rammer 28+0 og dermed træder ind i 3. og sidste trimester.

Vi har valgt gaver fra til hinanden og i stedet tog vi til 3D/4D skanning for at se til prinsessen 

Hvilken fantastisk oplevelse! Hun startede med at have foden i hovedet, men hun var dog lidt sød og lagde sig anerledes så vi kunne se hendes smukke ansigt  Og nej hvor hun ligner sin far! Og dermed ligner hun altså også Isaac virkelig meget, ingen tvivl om hvem hverken far eller storebror er! 

I fredags var vi til kontrolskanning på sygehuset og hun vejer 1.253 gram og er 5% over gennemsnittet (hvilket vi elsker da Isaac lå meget under gennemsnittet hele tiden) 

Billeder af maven bliver ikke denne gang, men af prinsessen i 3D 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Mette25

Hej søde du. Sikke en Dejlig gave at give hinanden. 3 trimester, så er der ikke langt igen. Lillesøster ser dejlig ud. ❤️ Og tillykke med bryllupsdagen ��

Anmeld Citér

1. august 2016

Aristocats

Wow. Sikke nogle fantastiske fine scannings-billeder. 

Anmeld Citér

1. august 2016

grinny

Mette25 skriver:

Hej søde du. Sikke en Dejlig gave at give hinanden. 3 trimester, så er der ikke langt igen. Lillesøster ser dejlig ud. ❤️ Og tillykke med bryllupsdagen ��

Tusind tak 

Nej vi glæder os også rigtig meget til at møde hende 

Anmeld Citér

1. august 2016

grinny

Aristocats skriver:

Wow. Sikke nogle fantastiske fine scannings-billeder. 

Ja de blev virkelig gode 

Alle pengene værd 

Anmeld Citér

1. august 2016

Sprit25

Jeg kender dig ikke men bliver simpelthen så glad hvergang du kommer med en opdatering. Tænk at en fremmede på et babyforum kan give mig tårer i øjne når hun opdaterer 

Anmeld Citér

2. august 2016

Yoggibear

Stort tillykke med milepælen. Fedt du er nået så langt og lillepigen udvikler sig som hun skal. Stort tillykke med bryllupsdagen. Fed gave at give hinanden . Jeg er fan.

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Sprit25 skriver:

Jeg kender dig ikke men bliver simpelthen så glad hvergang du kommer med en opdatering. Tænk at en fremmede på et babyforum kan give mig tårer i øjne når hun opdaterer 

Hvor er du sød  Nu får jeg jo tårer i øjnene 

Anmeld Citér

2. august 2016

grinny

Yoggibear skriver:

Stort tillykke med milepælen. Fedt du er nået så langt og lillepigen udvikler sig som hun skal. Stort tillykke med bryllupsdagen. Fed gave at give hinanden . Jeg er fan.

Tusind tak 

Det er skønt at være så langt, næsten i mål  Nu skal det bare blive oktober så hun kan komme ud til os 

Anmeld Citér

2. august 2016

Pianisten

Det er så fantastisk at følge din historie. Og sikke fine scanningsbilleder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.