Hjælp til solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

nielsen80

Inger skriver:

Jeg har brugt denne fra apoteket i et par år til mine børn. De er begge rødhåret så de skal have godt på. Den er rimelig dyr men super godt og let at smører på, har lige været i Spanien, vi løb tør og købe nivea men min søn fik helt røde øjne da han fik noget gnedet ind i dem, så vi skyndte os at købe den her igen da vi kom hjem. Ingen af mine børn har været røde på noget tidspunkt. Ja den koster, men er så tilfreds med den at jeg gerne giver det for den. 

Den samme bruger vi. Både min datter og jeg er lyse og ret sarte i huden, den creme er den eneste som både giver den rigtige beskyttelse, er nogenlunde vandafvisende og kan bruges jævnligt uden udslæt.

Jeg kan til nøds også bruge derma, dog begynder jeg at få røde prikker, hvis jeg bruger den i mere end et par dage i træk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
M &.I skriver:

Ja min søn fik også røde øjne af skide nivea!! Nu har han hvid cirkel i begge øjne og resten af ansigt er brun, han er normal lys dreng . Han blev bare lille smukke brun. Men rundt om øjne er hvide og man kan se det. Har dine også??

det var da frygteligt!!! Har han permanente hvide cirkler om begge øjne nu??? Jeg syntes også den er meget parfumeret den fra nivea.. 

Nej, jeg nåede kun at bruge den i ansigtet på mine børn en gang, og min søn fik pludselig meget røde øjne efter han havde gnedet sig i ansigtet, han er 1 år.... Så derefter brugte vi så nivea til kroppen og den gode solcreme vi havde lidt tilbage af, blev brugt i ansigtet, og så var der ingen nogen røde øjne eller noget... 

Min mand brugte den faktisk også på ferien, og en dag vi var ude og kører måtte han simpelthen holde ind og skylle hans øjne, de løb så meget i vand at det så ud som om han stortudede og det sved sagde han... han mistænkte selv solvcremen men vi er ikke sikre...

Anmeld Citér

28. juli 2016

Babilooo

M &.I skriver:

Uha godt nok mange forskellig solcreme , har virkelig svært at vælge , vi skal til et varm sted så skal han bruge 50 da Danmark jo ikke så varm  jeg tage afsted om en uge og har skide svært at vælge , jeg så en fra apotek men den er såååå dyrt

Den på billedet er rigtig god!

hvis du skal bruge faktor 50 skal du ikke bruge derma... Den ligger som et hvidt irriterende filter på huden. Jeg har smidt vores ud.

når der er lavere faktor er derma vist ok.

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

det var da frygteligt!!! Har han permanente hvide cirkler om begge øjne nu??? Jeg syntes også den er meget parfumeret den fra nivea.. 

Nej, jeg nåede kun at bruge den i ansigtet på mine børn en gang, og min søn fik pludselig meget røde øjne efter han havde gnedet sig i ansigtet, han er 1 år.... Så derefter brugte vi så nivea til kroppen og den gode solcreme vi havde lidt tilbage af, blev brugt i ansigtet, og så var der ingen nogen røde øjne eller noget... 

Min mand brugte den faktisk også på ferien, og en dag vi var ude og kører måtte han simpelthen holde ind og skylle hans øjne, de løb så meget i vand at det så ud som om han stortudede og det sved sagde han... han mistænkte selv solvcremen men vi er ikke sikre...

Ja han har stadig hvide i begge øjne og det var i maj mdr , den er stadig ikke fået væk 

sikker en dårlig solcreme !!!  

Ved ikke hvad jeg skal gøre tror du det kan gå væk når han få ny solcreme på

Anmeld Citér

28. juli 2016

*Toffee*

M &.I skriver:

Jeg har det sådan at mit barn skal have de gode jeg pleje selv at købe dyrt tingen , men jeg er mest bange for at købe dyrt og måske ikke passe til ham. Nu er det kun en uge vi skal rejse, bange for at  han få reaktion af solcreme og så kan jeg jo ikke tage til  vores læge . Overveje at snakke med læge på mandag

Af helt oprigtig interesse, hvad er det du tænker lægen kan hjælpe med i forbindelse med valg af solcreme?

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Af helt oprigtig interesse, hvad er det du tænker lægen kan hjælpe med i forbindelse med valg af solcreme?

Jeg havde købt nivea i maj mdr , og der fik min dreng røde øjne og så fik han lille smulle ligesom brænde mærke og så senere kom der hvide cirkle rundt om øjne som slet ikke passer til resten af hans ansigt , og jeg skal om en uge rejse , og er også skide bange for hvis der sket noget igen med min lille dreng og så kan jeg jo ikke tage ham til vores læge . Vi skal til et varm sted så han skal have en god 50. 

Har være hos læge med ham om hans øjne hun sagde ikke noget! Men jeg tage ham på mandag igen for der er gået ca 2-3 mdr nu og den er ikke væk

hun ser jo mit barn og måske synes en af solcreme passer til ham . 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
M &.I skriver:

Ja han har stadig hvide i begge øjne og det var i maj mdr , den er stadig ikke fået væk 

sikker en dårlig solcreme !!!  

Ved ikke hvad jeg skal gøre tror du det kan gå væk når han få ny solcreme på

Pyha den er ikke rar. Jeg ved det simpelthen ikke, men hvis du VED det er niveas solcreme der er skyld i det, så måske skriv til dem og send billeder af det, ellers ville jeg kontakte en læge, og evt få en henvisning til en speciallæge... 

Håber virkelig i finder en løsning, for det er ikke fedt at løbe rundt med "hvide øjne" 

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Inger skriver:

Pyha den er ikke rar. Jeg ved det simpelthen ikke, men hvis du VED det er niveas solcreme der er skyld i det, så måske skriv til dem og send billeder af det, ellers ville jeg kontakte en læge, og evt få en henvisning til en speciallæge... 

Håber virkelig i finder en løsning, for det er ikke fedt at løbe rundt med "hvide øjne" 

Ja den er nives kunne husk jeg smør ham på ansigt og så lige pludselig klør han, vaske med koldt vand , men så kunne jeg se ligesom brænd mærke! Ja jeg skal have en snak med lige hun gjort ikke noget ved det sidst men jeg har fået nok! 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Guldlok88

M &.I skriver:

Uha godt nok mange forskellig solcreme , har virkelig svært at vælge , vi skal til et varm sted så skal han bruge 50 da Danmark jo ikke så varm  jeg tage afsted om en uge og har skide svært at vælge , jeg så en fra apotek men den er såååå dyrt

Den bruger vi og den er fantastisk god  den er også kåret som den bedste 

Anmeld Citér

29. juli 2016

bøllen

M &.I skriver:

Hej i smukke damer og mænd  

hvilken solcreme bruger i til jeres børn ??

jeg har købt nivea solcreme som passede desværre ikke til min søn på 4 år. 

Jeg overvejer om jeg køber Derma 50.

Vi bruger derma , har efterfølgende set en test hvor den også vandt for bedst beskyttelse . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.